• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

RUPIT versus TAVERTET fa 18 anys 1 mes #28953

• os
  • Visitant
  • Visitant
Apreciats amics i amigues. Aquest ca de setmana passat vem fer la primera sortida amb la ac. La primera intenció era anar a Tavertet a la zona de collsacabra (osona), ja que tenim uns amics i sabia que hi ha un lloc per estacionar i el poble és força maco. Però vem anar a parar a Rupit, ja que feia molts anys que hi vaig anar, i sorpresa: aparcament a peu de poble. Poble preciós, tranquil, encara que hi ha força turisme, mil camins a fer, molta aigua. Us ho recomano. De fet vem pernoctar a vora el riu i perfecte. :-P El diumenge ens vem acostar a Tavertet, i vem coincidir amb una trobada de motos antigues. El poble val la pena visitar-lo, encara que no té res de rústic, ja queés un poble que sembla pràcticament nou i fet a mida dels de can fanga (que m'hi inclueixo) Però té unes excursions molt maques, vistes a molts metres d'alçada al pantà de Sau i uns penyasegats fantàstics. US ho recomano. Encara que en la primera sortida no he fet gaire cas als vostres suggeriments, us donc les gràcies a tots plegats. I algunes de les que em vàreu suggerir estan anotades. Per cert, en breu em dedicaré a fer un blog de sortides. Estic animat a tope. Fins aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: RUPIT versus TAVERTET fa 18 anys 1 mes #28956

magnífic: aquesta és l'aportació que has de fer!
i si és amb fotos, molt millor! :D :D
Però mira de fer-nos cas en alguna cosa, no?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Gràcies fa 18 anys 1 mes #28957

• os
  • Visitant
  • Visitant
Ja sé que he fet la meva, però crec que tindré temps suficient per aplicar tots els vostres suggeriments. Thank you :-P

Re: RUPIT versus TAVERTET fa 18 anys 1 mes #28964

Encara que en la primera sortida no he fet gaire cas als vostres suggeriments, us donc les gràcies a tots plegats. I algunes de les que em vàreu suggerir estan anotades. Per cert, en breu em dedicaré a fer un blog de sortides. Estic animat a tope. Fins aviat.

Caram!!!, veig que no vàres lleguir la meva recomanació.
Justament et parlava de tota aquesta zona i inclús, et vaig posar un enllaç amb moltíssima informació de la comarca.

Aquí ho tens:

Publicat: Dimecres, 04-Juny-2008, 12:51 Assumpte:

Hola Os, primer de tot benvingut siguis

Una altre ruta que pots fer i que per mí té el seu encant és tota la zona del Collsacabra i el Cabrerès: Roda de Ter, Sta.María de Corcó - L'Esquirol, Cantonigròs, Rupit i Tavertet (aquí tens unes impresionants vistes del pantà de Sau desde d'alt les seves cingles.)

En resum, és una sub-comarca rica en paissatge, natura, història i encant.

Et deixo un enllaç: www.cabreres.org/EL%20CABRERES/inici.html

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Resposta a CIM fa 18 anys 1 mes #28970

• os
  • Visitant
  • Visitant
Tens tota la raó CIM: LA infomació rebuda va estar molt ´bé, però com que la sortida va sortir per casualitat i a l'aventura no hi vaig atinar però de totes maneres molt agraït ;-)

Re: RUPIT versus TAVERTET fa 18 anys 1 mes #29042

M' alegro de que hagi anat bè, trobo que un dels aventatges amb l' autocaravana és el canvi de plans.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12