|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Apreciats amics i amigues. Aquest ca de setmana passat vem fer la primera sortida amb la ac. La primera intenció era anar a Tavertet a la zona de collsacabra (osona), ja que tenim uns amics i sabia que hi ha un lloc per estacionar i el poble és força maco. Però vem anar a parar a Rupit, ja que feia molts anys que hi vaig anar, i sorpresa: aparcament a peu de poble. Poble preciós, tranquil, encara que hi ha força turisme, mil camins a fer, molta aigua. Us ho recomano. De fet vem pernoctar a vora el riu i perfecte.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
magnífic: aquesta és l'aportació que has de fer!
i si és amb fotos, molt millor! :D :D Però mira de fer-nos cas en alguna cosa, no? Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Ja sé que he fet la meva, però crec que tindré temps suficient per aplicar tots els vostres suggeriments. Thank you
|
|
|
Caram!!!, veig que no vàres lleguir la meva recomanació. Justament et parlava de tota aquesta zona i inclús, et vaig posar un enllaç amb moltíssima informació de la comarca. Aquí ho tens: Publicat: Dimecres, 04-Juny-2008, 12:51 Assumpte: Hola Os, primer de tot benvingut siguis Una altre ruta que pots fer i que per mí té el seu encant és tota la zona del Collsacabra i el Cabrerès: Roda de Ter, Sta.María de Corcó - L'Esquirol, Cantonigròs, Rupit i Tavertet (aquí tens unes impresionants vistes del pantà de Sau desde d'alt les seves cingles.) En resum, és una sub-comarca rica en paissatge, natura, història i encant. Et deixo un enllaç: www.cabreres.org/EL%20CABRERES/inici.html Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Tens tota la raó CIM: LA infomació rebuda va estar molt ´bé, però com que la sortida va sortir per casualitat i a l'aventura no hi vaig atinar però de totes maneres molt agraït
|
|
|
M' alegro de que hagi anat bè, trobo que un dels aventatges amb l' autocaravana és el canvi de plans.
|
|