|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ep gent, ja fa uns quants dies que vam marxar i que voltem per terres austriaques. Genial !!!!!!!! Això és una passada, preciós, fantàstic, espectacular, no es pot descriure, s´ha de veure i viure. A les fotos ens costa molt reflectir tot el que veiem i segur que no fan justícia al que els nostres ulls estan veient. I la gent, doncs molt bé; no hi ha massa informació en castellà, però en conjunt tothom s´esforca ( no hi ha c trencada
Ja veig que per aquí alguns aneu marxant i que hi ha hagut canvis, ja tinc feina per quan torni !!! Un petonàs per tots i seguim la ruta cap a ....... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ens alagrem de que tot vagi tant be i que us agradi Austria es un pais molt bonic. Que disfruteu molt.
Salutacions PD fes fen una mica de relat dels llocs on paseu. |
|
|
Ens alegrem molt.
Continueu així i aneu prenent nota de tot. Molts petonets i cura amb la carretera. |
|
|
hola!!!, que bé m'alegro molt tenir noticies vostres.
Una abraçada Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Ens alegra molt llegir-vos!!! gaudiu molt del viatge!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Punyeteros.....
Res home, disfruteu molt i exprimiu al màxim aquest viatge Una abraçada ben forta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola familia ...
M'alegra saber que esteu disfrutan del viatge. Realment Austria és un pais maravellós de paisatges captivadors i ciutats netes i pulides. Quan torneu, haureu de fer-nos cinc centims de tot el que heu vist. Fins aviat !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola:
Que envidia sana me estais dando. Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
Hola colla.Austria no deixa mai indiferent i més si tens la sort d'agafar uns bons dies sense gaire pluja.
Aprofite-ho,que les vacances son curtes quan t'ho estàs passant bé. Una abraçada.Bon viatge. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Nosaltres sortim cap a Austria el divendres vienent. Volem fer tot el que puguem d'aquest pais tan meravellos i si podem també una mica de la ruta romántica d'Alemanya. En fi, ja queda molt poquet i estem ultimant tots els detalls.
Bones vacances a tothom. Fins la tornada. |
|
|
Ja tenia mono de vosaltres i ara soc a un ciber, a la platja, però la bona vida s'acaba i aviat tornaré per aquí a donar-vos la tavarra |
|
|
Ens alegrem de que tot hagi anat força bè. Ja saps, a possar-nos les dents llargues amb les fotos i el relat.
|
|
|
Hola a tots, nosaltres acabem de tornar de les nostres vacances per Austria i Alemanya. Només puc dir que han estat fantàstiques, que ho repetiria ara mateix i que hem tingut molta sort amb el temps doncs només ens ha plogut dos o tres dies amb insistencia i sense parar però la resta del temps ha estat espléndid. Preparo relat per a qui pugui interessar, doncs jo he pogut gaudir de les valuoses informacions d'altres companys. Salutacions.
|
|