• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30848

Aquest cap de setmana 27,28 i 29 volem anar a plegar algun bolet, a veure si n'hi ha, que sembla que per cada bolet van vuit a plegar-lo. B-)
Si algú s'anima estem al camping Baliera, deixarem la caravana durant tot l'octubre a veure si podem anar-hi algún altre cap de setmana.
Un saludo desde Lleida
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30849

A nosaltres ens agafes a la fira.

Un altre finde serà.

Petonets,

Mireia

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30852

nosaltres també hi serem a la fira... i al´altre...però el cap de setmana del 16 ens anem a Segovia, a veure si en trobem...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30855

Avui ja ens hem manjat un plat de bolets (rovellons, camagrocs,llanegues i ulls de perdiu)els va anar ha buscar el meu fill ahir perque si espera al cap de setmana pujan els de barcelona hi s'els emporten tots :laugh: :laugh:
Salutacions a tots i que en trobeu molts :whistle:

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30862

Doncs el dilluns 29 aprofitant que es festa a Lleida el meu fill i jo volem anar a buscar bolets, avui encara no tenim molt clar on dirigir les nostres passes, però es una bona opciò, recordo que a Bonansa n'havia trobat força ja fa uns anys.
Si pots ja diras que tal va per aquest indret.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30863

rodamon ha escrit:

Doncs el dilluns 29 aprofitant que es festa a Lleida el meu fill i jo volem anar a buscar bolets, avui encara no tenim molt clar on dirigir les nostres passes, però aquesta zona, es una bona opciò, recordo que a Bonansa n'havia trobat força ja fa uns anys.
Si pots ja diras que tal va per aquest indret.

Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30873

Nosaltres segurament sortirem diumenge "al monte", a veure què trobem, però sense anar gaire lluny. Si demà ens veiem a la Fira podem concretar...
Mercè & Cia.

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30874

Ja diré quants kilos n'hi pleguem (jejejejeje), suposan que puguem entrar al bosc, perque després del programa de caçadors de bolets d'ahir....
Mercè, a la fira nosaltres i anem el dissabte 4, sobre tot no ho compreu tot eh?
Un besito
Marta & cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12