|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana 27,28 i 29 volem anar a plegar algun bolet, a veure si n'hi ha, que sembla que per cada bolet van vuit a plegar-lo.
Si algú s'anima estem al camping Baliera, deixarem la caravana durant tot l'octubre a veure si podem anar-hi algún altre cap de setmana. Un saludo desde Lleida Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A nosaltres ens agafes a la fira.
Un altre finde serà. Petonets, Mireia |
|
|
nosaltres també hi serem a la fira... i al´altre...però el cap de setmana del 16 ens anem a Segovia, a veure si en trobem...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Avui ja ens hem manjat un plat de bolets (rovellons, camagrocs,llanegues i ulls de perdiu)els va anar ha buscar el meu fill ahir perque si espera al cap de setmana pujan els de barcelona hi s'els emporten tots
Salutacions a tots i que en trobeu molts |
|
|
Doncs el dilluns 29 aprofitant que es festa a Lleida el meu fill i jo volem anar a buscar bolets, avui encara no tenim molt clar on dirigir les nostres passes, però es una bona opciò, recordo que a Bonansa n'havia trobat força ja fa uns anys.
Si pots ja diras que tal va per aquest indret. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
rodamon ha escrit:
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Nosaltres segurament sortirem diumenge "al monte", a veure què trobem, però sense anar gaire lluny. Si demà ens veiem a la Fira podem concretar...
Mercè & Cia.
|
|
|
Ja diré quants kilos n'hi pleguem (jejejejeje), suposan que puguem entrar al bosc, perque després del programa de caçadors de bolets d'ahir....
Mercè, a la fira nosaltres i anem el dissabte 4, sobre tot no ho compreu tot eh? Un besito Marta & cia.
|
|