• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Eurodisney

Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32516

Apreciats companys,
aquesta setmana santa volem aprofitar per fer una escapadeta a Eurodisney, ja sé que és un clàssic i que se n'ha parlat molt, però estem dubtosos de pernoctar al pàrquing d'allà mateix o anar a un càmping o una àrea. de fet desconeixem el terreny, però anem amb canalla i el tema càmping ens tempta per la tranquilitat que dóna. Si em poguéssiu facilitar informació de càmpings propers, ben comunicats o àreas... Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32518

Hola Os,

Nosaltres varem estar per Cap d’Any i la millor solució és aparcar/pernoctar en el mateix Disney, és el que la gran majoria acostuma fer, hi ha servei per omplir/buidar aigües (també potti) i zona de lavabos/dutxes, a més et permet aprofitar al màxim la estada i per tant ‘pujar’ al màxim de atraccions possibles.

T’adjunto un hipervíncle de Google on veuràs la zona de aparcament de les ACs:

maps.google.es/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&ll=48.877304,2.78...0045e19d1d1fca50d528

Coordenades GPS de Disneyland Paris:
Latitud: 48.87748783788507
Longitud: 2.787330150604248

Salutacions :)

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32521

Hola Os, estic d´acord em el Carlosk75, de que la millor opció es la de pernocta en el parking de eurodisney, nosaltres també vem estar aquest cap d´any, l´unic problema que ens vem trobar va ser que l´area per poguer buida i omplir les aigues estaba tancada per motius de congelació.

Per cert, jo vaig adquirir la entrada anual, et surt el parking d´autocaravana gratuit i tens descomptes en les compres i restaurants d´un 10%. Si esteu interesats en el pase anual, jo us podria apadrinar i aixi obtenir el descompte del 10% del preu del pase anual.

Salutacions

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32545

PITI ha escrit:

Hola Os, estic d´acord em el Carlosk75, de que la millor opció es la de pernocta en el parking de eurodisney, nosaltres també vem estar aquest cap d´any, l´unic problema que ens vem trobar va ser que l´area per poguer buida i omplir les aigues estaba tancada per motius de congelació.

Per cert, jo vaig adquirir la entrada anual, et surt el parking d´autocaravana gratuit i tens descomptes en les compres i restaurants d´un 10%. Si esteu interesats en el pase anual, jo us podria apadrinar i aixi obtenir el descompte del 10% del preu del pase anual.

Salutacions

Vas anar amb la caravana?Nosaltres volem anar-hi al agost .Com s'ha de fer per apadrinarnos?Merci.ENS VEIEM.

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32595

Hola,
Nosaltres hem estat 2 cops, sempre al camping Torcy a 14 km. y de molt fàcil accés.
Viatgem amb caravana i l'area del parking d'eurodisney esta preparada per ac, però penso que no gaire per caravana. Tampoc ser si hi ha problemes per entrar amb caravana, nosaltres mai hem vist una caravana dintre el parking, si fora just a l'entrada.
Al mateix camping es poden comprar les entrades de Disney i de Park Asterix. A part de pà, i altres posibles necessitats.

Desde el camping es pot anar amb un minibus, a Disney i a Paris.
Si al arribar a la nit son més de les 12h. hi ha una zona de parking tancada dintre del recinte.

Hi ha un més prop, Camping Jablines, però es millor reservar.

Salutacions i a disfrutar.

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32612

MEGA ha escrit:

PITI ha escrit:

Salutacions

Vas anar amb la caravana?Nosaltres volem anar-hi al agost .Com s'ha de fer per apadrinarnos?Merci.ENS VEIEM.

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32615

Mega,jo diria que en Piti i va anar amb una auto llogada.Penso que l entrada de caravanas no està permesa dintre el parking d'autos(i no ho dic per encetar cap debat)es el que jo vaig veure quan hi varem anar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32628

Gràcies per les respostes. Però el tema pàrking de Eurodisney el descarto perquè el plan és anar amb la nostra Ac i uns amics que tenen un monovolum, entre tots plegats som 7 persones, que com que hi ha criatures ja farem amb la nostra Ac per dormir. A més m'han dit que s'ha de pagar el parking, i pagar per pagar preferim càmping (si accepten càmping xecs millor), i amb la monovolum anar al parc i així pot ser també podem fer visita PAris. He estat mirant el camping jablines i també el que m'ha comentat en Ficus, el de Torcy... Algú ha anat al de les jablines.
Gràcies

Re:Eurodisney fa 10 anys 10 mesos #32638

Jo necesito que m'apadrinin per anar-hi a l'agost.Com es fa?ENS VEIEM.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 2 dies (10.12), Labrit en 4 dies (12.12), Ficus en 11 dies (19.12), Kabretes en 16 dies (24.12), Carles.cat en 19 dies (27.12), MARGA en 21 dies (29.12)

Alguns viatges

• Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.