|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Eva, és una pàgina molt interesant; amb ella acabaré d'arrodonir el meu circuit de vacances.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Eva, afegit.
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Carlos
T'envio un enllaç que pot servir pels aficionats a fer una mica de senderisme, muntanya o excursions; hi han rutes per Espanya i Europa. sempreamunt.net/home.action Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola Neus,
Afegit i moltes gràcies!!!! Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola:
Os paso una dirección para nuestras rutas por el pais vecino, es de las Ville Etap, pueblos que estan en las carreteras principales y que son dignos de visitar. www.village-etape.com/index.php Saludos Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
lofini ha escrit:
Afegit!!! Moltes gràcies Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
|
|
|
ixent2 ha escrit:
Afegit!!! Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Carlos
T'envío una nova informació del Marroc. No he pogut possar l'enllaç de la pàgina d'inici de la guia; no sé si tu com expert podras fer-ho, però en tot cas la guia es pot utilitzar igualment. books.google.es/books?id=3mRiWLHCNkkC&pg=PA354&lpg=PA354&dq=...%20er%20rbia&f=false Salutacions i gràcies ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Acabo de veure que ja estava inserit ...
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus ha escrit:
Neus, En qualsevol cas, gràcies Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Carlos75 !!!
Acabo de trobar una página de turisme de Rumania força interesant:crec que es bastant complerta ja que hi han moltes fotos i molts links amb informació. Quan et vagi bé, pots afegir-le al primer post del fil. Gràcies. www.google.es/imgres?imgurl=http://viajes-rumania.com/turism...mage&ved=0CBwQ9QEwBg ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus,
Gràcies afegit, ara a Rumania hi ha: Rumania: books.google.es/books?id=c_LOC3X9AOsC&printsec=frontcover&dq...PCSYmHKZmYyASgp-TfDQ www.google.es/imgres?imgurl=http://viaje...&ved=0CBwQ9QEwBg Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Crec que es podria incloure a la llista aquest proposta que ha fet a un altre fil MarçeCRN
Jo aprofito el teu fil per dir que sovint faig servir el web dels parcs naturals de Barcelona www.diba.es/parcsn/parcs/home.asp ( i els webs homòlegs de les altres diputacions), a l’hora d’organitzar escapades en autocaravana. Tenen molts recursos ( rutes, excursions guiades, museus, activitats, etc) i resulta fàcil muntar i omplir un cap de setmana. Un altre web és el del Mac, www.mac.cat/ , en la mateixa línia però des del punt de vista històric : tallers, visites guiades, algunes teatralitzades,etc. aprofitant el patrimoni històric català (museus, jaciments, etc). Salut, Marce. |
|
|
Per fer rutes dins el nostre país també es pot trobar força info a la web gencat, concretament a:
www.gencat.cat/diue/serveis/publicacions/turisme/index.html on hi ha diferents guies i fulletons per poder descarregar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Mar-Mar / Nouespai,
Gràcies afegits al principal Catalunya: www10.gencat.net/pls/turistex/p03.recurs?dm=01&rcrs=AGC&tpsBarra=RD www10.gencat.net/pls/turistex/p03.recurs?dm=01&fllScrn=1&tpsBarra=RD&rcrs=RT www.firesifestes.com www.festes.org www.festacatalunya.cat/ www.vegueries.com/index.htm www.viesverdes.org/ www.diba.es/parcsn/parcs/home.asp www.gencat.cat/diue/serveis/publicacions/turisme/index.html www.mac.cat/ Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Preparant les vacances he trobat una guia de turisme fluvial molt interesant:
books.google.es/books?id=6Wq7lhpWU0cC&pg=PA119&lpg=PA119&dq=...#v=onepage&q&f=false Però no hepogut possar l'enllaç de manera que comenci a la primera pàgina: segur que en Carlos75 sabrà com solucionar-ho !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Neus ha escrit:
Fet!!! Records Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Carles, pots afegir els següents enllaços ???
Escapades en camping-car, França 2010 books.google.es/books?id=YGRtEpQrY4gC&lpg=PA471&dq=campin%20...#v=onepage&q&f=false Escapades en camping-car, Europa 2010 books.google.es/books?id=QKSg3ROA6WkC&lpg=PA385&dq=campin%20...#v=onepage&q&f=false Un "Petit futé": Les plus beaux circuits en camping-car. books.google.es/books?id=4WyXdFFZx2QC&lpg=PP1&dq=camping-car...#v=onepage&q&f=false L'antic enllaç de França 2009 ja no està operatiu. Gracies ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
Uns quants enllaços més:
España Atlántica: books.google.es/books?id=R42TagSepL8C&pg=PA3&dq=michelin+des...#v=onepage&q&f=false Tunez: books.google.es/books?id=wvAG_UcRxycC&pg=PA3&dq=michelin+des...#v=onepage&q&f=false Portugal: books.google.es/books?id=M_zmADNZ3cAC&pg=PA3&dq=michelin+des...#v=onepage&q&f=false Irlanda: books.google.es/books?id=By0ecve3W1kC&pg=PA3&dq=michelin+des...#v=onepage&q&f=false Catalunya: books.google.es/books?id=ne8idBbJezoC&pg=PA3&dq=michelin+des...#v=onepage&q&f=false Londres: books.google.es/books?id=cSDr17e3w-wC&pg=PA5&dq=michelin+des...#v=onepage&q&f=false Illes Gregues: books.google.es/books?id=Q5qZRinK0boC&pg=PA3&dq=michelin+des...n%20descubre&f=false Gràcies; demà continuarem ... ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|