• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Llocs on anar d'excursió amb adolescents fa 17 anys 5 mesos #34344

Sabeu de llocs on anar d'excursió amb nens de 12-14 anys a prop de Barcelona? Poden ser rutes rurals, pobles interessants,fàbriques, etc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Llocs on anar d'excursió amb adolescents fa 17 anys 5 mesos #34347

Jo tinc dos fills, de 9 i 12, i per muntar una sortida familiar, amb autocaravana o sense, sovint busco la inspiració xafardejant aquestes webs:
- web de la Diputació de barcelona, secció de parcs naturals. www.diba.es/parcsn/parcs/home.asp
- web del museu d'arqueologia de catalunya www.mac.cat/
- una web que no trobo (el buscador no em deixa entrar)sobre turisme industrial de catalunya.
Allà trobaràs les seves propostes de itineraris, visites guiades o teatralitzades, agenda d'activitats, tallers, etc.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Llocs on anar d'excursió amb adolescents fa 17 anys 5 mesos #34355

MarceCRN, gràcies pels ennllaços ...
Encara que no anem amb adolescents, ens agrada voltar i coneixer els parcs naturals de casa nostra.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Llocs on anar d'excursió amb adolescents fa 17 anys 5 mesos #34359

Els nostres adolescents juguen a basquet i quan ens queda un forat (últimament molt poc)per sortir a ells els agrada tot mentre portin d'altres adolescents a la seva vora.Als nostres els agrada anar a la neu(esquiar sobretot),també anar als banys de Llo a la Cerdanya(banys economics),a patinar sobre gel(Puigcerdà,les Angles,Font Romeu,Barcelona),fer una partideta de bolos(pirinees 2000,Font Romeu,etc),osigui que organitzem una sortida amb un interes nostre amb alguna excursió o visita cultural i després hi afegim el premi per ells en el cual també participem nosaltres.A l'estiu volen platja i amics cosa que a nosaltres també ens ve molt de gust.Ara bé ,no sempre l'encertes que per això estan en aquesta etapa tant divertida que es diu"ADOLESCENCIA"(jo també la vaig passar:laugh: ).
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Llocs on anar d'excursió amb adolescents fa 17 anys 4 mesos #34399

Hola,

A la Roca del valles tenim la Ruta prehistorica, caminat sont unes 3 hores i mitga, per boscos i pistes forestals, si us anime ho, enviam un MP i us acompanyo a ferla

records

Re:Llocs on anar d'excursió amb adolescents fa 17 anys 4 mesos #34400

Perdona, se m'en descuidaba que hi han varios dolmens, entre ells una galeria catalana y varies cistes megalitiques, un hipogeo, una petdra que es feia servir per ceremonmise i on hi havien pitures ruprestres del considerat art llevanti, pero actualment casi no es veuen, una pedra que feien servir per descanar els cadavers ,,,

i depen l'epoca fins i tot bolets

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12