• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34822

Donsc no sé ben bé que veure durant aquest trajecte , el que sí sé es que tinc dos dies.
Alguna ideia?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34949

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Pren nota de les autopistes de peatge per les que passis...

Ho sento, no conec la zona.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34962

No conec la zona i no t'hi podem ajudar,però de segur que hi ha bons llocs per menjar ,fer tapes i bons vins que provar:laugh: .Ja ens ho explicaràs.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34967

jejej.. Nouespai...crec que autpistes de peatge...poques....

Jepi, donsc anirem a la aventura , que també és molt maco!!

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34972

Fa molts anys (anàvem en Opel Kadett, sense nenes, sense reserves,...) una Setmana Santa vam anar a Cáceres.

Ens vam aturar a La Alberca, ens va agradar moltíssim, potser ja ho coneixes. També vam passar per la Peña de Francia, Candelario, Yuste.

Tinc el record molt difús, no obstant tinc una amiga a Madrid que va fer una escapada per part d'aquesta zona, per si et pot inspirar pots fer una ullada a: www.viajarenautocaravana.com/escapadas_detall.php?idg=8639
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34976

Gràcies Eva, Candelario és un dels llocs on volem parar.
La ALberca em fa una mica de por, ja que els Jave4 venen amb la cv i no sé si es bona carretera. sí sé que hi ha un àrea de Ac.
Yuste i les valls els coneixem de fa 2 anys.
Em miro l´enllaç.
Gràcies.

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34977

El mes probable es que ja ho conegueu, però per si de cas, podeu baixar per Aranda de Duero i visitar Lerma, Segovia i la Granja de San Ildefonso, a nosaltres ens va agradar molt.
Salutacions.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34978

Gràcies Ramon, l´any pasat vam anar a Lerma al novembre i ens va agrador molt , sobretot els pastissos de les monjes de clausura.
LA Granja i Segovia també el coneixem....
Va agafant forma fer una parada a Salamanca, que ja la coneixem però els Jave no i desprès Olmedo, Medina de Pomar i Coca.... i també alguna cosa de Palencia.........però tot son idees.

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34979

Hi ha un càmping , El Astral, a Torddesillas , que tene àrea de pernocta i la idea és anar a dormir allà.

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #34987

Hola Marta, vaig llegir una vegada que havieu fet el Valle del Jerte, em vaig llegir el que explicaves i em va agradar, per tant aquest mes quan he vist que la revista Natura (n. 302) parlava del Valle del Jerte, l'he comprada, no es molt gran l'article pero es xulo i parla des de Caceres, Cañaveral, Plasencia, Jaraiz de la Vera, Navalmoral de la Mata, Guadalupe, talavera de la Reina, Arenas de San Pedro, suposo que tot ho veu fer pero com que Burgos queda per sobre de Plasencia.
En l'apartat de Qué visitar, Jarandilla de la Vera es preciós "uno de los lugares de mayor Belleza natural de España", Cuacos de Yuste on hi ha el Palu de Carlos V i el Monastir de Yuste on va viure Carlos V quan va abdicar. Bé no se si et dono informació extra pero la revista està bé (parla del paisatge de Rio Tinto a Huelva que sembla se estudien els cientifics de la Nasa pensant que s'assembla a Mart i si a Rio Tinto hi ha vida pensen que pot haver-n'hi a Marte també)

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #35015

Moltes gràcies Fian... aquests pobles que comentes, la majoria ja els conec, tret de Guadalupe i Arenas de San Pedro.
Segurament farm Salamanca , Olmedo i el seu parc mudejar, Medina del Campo i coca i els seus castells... Valladolid... i el que trobem de cami.

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #35016

De res Marta, ja veig que no t'agrada Fina, a mi tampoc, m'agradava Fiona (m'el vas posar tu) mes que Fian pero Fiona esta agafat com a Nik i no l'he pogut canviar, no et pensis que encara m'ho plantejo posant un numeroafegit, o que se jo, com et van anar els examens ja has acabat?
Un altre demanda, quan hagis fet aquesta ruta de Salamanca, Burgos etc a veure si ens ho expliques que nosaltres hem fet molt poc Espanya i el que hem fet ens ha agradat molt.

Estem en contacte

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #35021

jajaj... vn més apresa els dots que les tecles ( .o és al revés?) , amí tmbé m´agrada Fiona....

queda pendent l´explicació de la ruta.

Re:de Cáceres a Burgos fa 17 anys 4 mesos #35023

... moltes cenquius .............

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12