• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Número de bastidor de l'autocaravana fa 17 anys 4 mesos #34937

Ho explico per si li passa a algú altre. Avui he anat a passar l’ITV de l’autocaravana, i a l’hora de buscar el número de bastidor que està troquelat a la xapa no el trobàvem. L’han buscat per sota, pel davant i fins tot per la cabina. Al final ha aparegut: dins del compartiment de les bombones de gas, una vegada treus una bombona, en un racó (que jo mai li havia dedicat ni un segon) la carcassa de l’arcó té un vidre o plàstic transparent que amb l’ajuda d’una lot podies mirar cap les entranyes més profundes de l’autocaravana ( allà deu residir la seva ànima, penso) i voilá!!!: el número de bastidor.
L’autocaravana és del grup Pilote-Bavaria-Frankia, ho apunto per si tot això és costum en les autocaravanes d’aquest grup.I l'arcó que dic és aquest que està sota la finestra del copilot:

Per cert, ja és casualitat: m’he presentat a l’ITV amb una bombeta fosa ( la qual tot s’ha de dir canviar-la serà molt entretingut). Hauré de tornat en 15 dies.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Número de bastidor de l'autocaravana fa 17 anys 4 mesos #34938

Nosaltres també hem anat a passar l'ITV. Hem tingut més sort que tu i... l'hem passat :woohoo: !!!!!!

Ens han comentat que ens feien falta els llums de posició a la caputxina. Segons la normativa, per les mides de l'ac les hauria de portat però que de moment ens lliuràvem pels diferents criteris a Europa:whistle: .

Sort per d'aquí a 15 dies !!!!

Re:Número de bastidor de l'autocaravana fa 17 anys 4 mesos #34955

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Al llibre d'instruccions no indica ón és la placa ?
Jo veig que portes les bombones a la dreta o sigui qu no serà com la meva.

A veure si tinc una estona i miro a veure ón para.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Número de bastidor de l'autocaravana fa 17 anys 4 mesos #34964

Uff!, el manual de l’autocaravana, si jo t’expliqués...
A mi, M3 em van donar el manual de la fiat ducato standard i és fotocopiat i enquadernat amb “canutillo” com si fos un treball de curs de secundària... ; en canvi jo vaig haver de pagar amb billets d’euro originals, sembla ser que no els acceptaven fotocopiats :-P .
I també em van donar un manual d’utilització , en francès, de l’autocaravana però és un genèric de Bavaria per a integrals, perfilades i caputxines, de 28 pàgines.
Si et serveix de guia, els tècnics de l’ITV sembla que tenien clar que havia d’estar a la zona al voltant de la roda davantera dreta, comença a buscar per allà.
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12