|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Dins d’això dels relats de viatges fa setmanes vaig trobar aquest bloc de blocs dedicats als viatges. No és de temàtica específica campista però penso que està bé per començar a fer-te una idea del destí que estàs preparant o per inspirar-te de cara a muntar les properes vacances.
És com una mena de vademècum dels viatges, una recopilació de blocs i webs de viatges, narrats pels propis protagonistes dels viatges, surten destins de tot el planeta (alguns fora del radi d’acció de la meva autocaravana: Iran? ); i no són viatges campistes, encara que alguna autocaravana en podreu trobar El lloc: blocdeviatges.blogspot.com/ Salutacions. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies Marce, li donare un cop d'ull ara mateix
|
|
|
Realment és un bloc molt interessant, gràcies Marce !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Una passada de blog, et posa les dents llargues i ajuda a sommiar, agraeixo que algu que sapiga buscar i trobar coses interessants ens doni el cami fàcil per arribar-hi.
|
|
|
MarceCRN ha escrit:
Home Marce, El mon per la finestra es super interessant, es clar que podem trobar viatges en autocaravana també els signa en Marce no?, i molt facils de llegir, la veritat. Jo no arribo a llegir tot el que poseu uns quants, planifico poquet, no hem veig escribint res a enlloc, sort que hi ha gent una mica mes solidaria .. |
|
|
realment molt interesant, diria que gairebé es un pou d'informació
infinit, be potser no tant, peró gairebé |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jofranc.
|
|
Doncs gràcies per les floretes pel món per la finestra, fina , però no es mereixen , i de fet n’hi han de millors narradors de viatges, només has de mirar la secció de relats d’aquesta web, de totcamping.
Jo, la veritat, si escric els relats és perquè faig servir el bloc com a succedani dels caps de setmana que no sortim i utilitzar el català (malament) com a llengua als relats; i com conec les meves limitacions narratives, només dono quatre pinzellades i que les fotos en parlin per mi. Salutacions i gràcies, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Hola, si que semblen floretes cursis potser per escrit, pero ho dic de debó, el cas es que no he comparat el teu bloc amb els relats, n'he llegit alguns i estan molt bé pero m'ha agradat perque hi ha moltes coses que expliques que feu amb els nens doncs ...m'ha agradat i ara m'ho miro perque no sabem que fer aquests 3 dies de setmana santa que sigui a propet, baratet i interessant, els meus fills tenen 10 i 6 anys (nen i nena) i jo estic gastant un munt de temps pensant que fem.
Bé fins aviat |
|
|
Doncs m'acaba d'arribar això de cara al dilluns vinent, que per al que estigui per Girona d'escapada i amb canalla pot estar molt entretingut i a més és gratuït. Passo foto i enllaç:
i l'enllaç: www.mac.cat/cat/Seus/Ullastret/Activitats/Activitats-infanti...iars/Fes-d-arqueoleg Salutacions, Marce
John Steinbeck
|
|