|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Jimmy ,molt maca aquesta zona, nosaltres vam estar fa poc i ens va agradar molt.
Jjordi... tothom en prla molt bé de Portugal, esperem questes fotos. Correcitys.. quin biatge més amco.. tinc moltes ganes d´anar al Marroc. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jepi ha escrit:
El viatge al Marroc ???? Ho ha resumit molt bé en Vicenç en dues paraules IM-PRESIONANTE Ha estat un viatge fantàstic, un país hospitalari, una gran companyia... Les nostres espectatives s'han vist superades i els amics de Buena Ruta es mereixen un 12 sobre 10. Val molt, molt, molt la pena fer els més de 1000 kms. per travessar la península, la mitja hora de ferry i les més de 2 hores que vam tardar a travessar la frontera !!!! La nostra ruta ens ha permès gaudir d'una gran varietat de paissatges i veure i viure molt de prop el país. Ha estat una gran experiència que us recomanem. |
|
|
Aqui teniu un petit resum fotografic del viatge a Portugal.
Es una "pasada" la quantitat de fotografies que es fan amb les maquines digitals, entre la meva dona i jo hem fet 700. Amb les altres maquines t'ho miraves molt avans de fer la foto. picasaweb.google.com/Jorjut/Portugal?authkey=Gv1sRgCPGk-fjlk-n7IA# Salutacions Jordi Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per JordiJ.
|
|
Jepi, si que ens devies passar de pressa, que nosaltres tampoc et vam veure !!
Willi, al tornar ahïr dilluns cap a casa, passant per la desviació de l'autopista de Carcassone, vam pensar en vosaltres, però pel que dius ha havíeu tornat un dia abans. Jordi, precioses les fotos !!! He reconegut Sintra, on vam estar quan esperàvem la Xènia (per tant ja deu fer uns deu anys !!!) 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Doncs nosaltres hem passat tots els dies esperant la cigonya i per fi avui a 3/4 de 5 de la tarde ha arribat a l'hospital general de Vic i ha portat una bonica nena , moraneta amb ulls blaus i ens ha dit que porta per nom, SARAI, que evidentment es l'alegria tant per part nostre " els avis" com es natural dels seus pares
Us fem particips de la nostre alegria Una abraçada PD mirare de posar-vos una foto |
|
|
Toti, moltes gràcies per oferir-nos aquestes fotos tant boniques d'Egipte.
JordiJ, no consegueixo veure les fotos de Portugal Montse i Vicens, expliqueu amb detalls la vostre aventura. Correcitys, m'alegra saber que la 3ª expedició d'Autocaravanistes solidaris ha estat tot un exit. A la resta de viatgers ...volem veure més fotos !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jofranc ha escrit:
MOLTES, MOLTES, MOLTES FELICITATS !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Felicitats a aquests avis !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Moltes felicitats Avis això si que es una copesdecava bona aventura
|
|
|
AVIS, moltes felicitats.
|
|
|
Moltes Felicitats als avis de la Sarai
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
M’alegra saber que ho heu passat tots molt be, nosaltres aquesta vegada no hem pogut anar enlloc, ho farem la S. Santa d'el 2009
Neus, la propera vegada que vaigis a la Terra Alta, segurament que visitaras Horta de S. Juan dons com que passaras per Bot millor que aprofitis comprar aquí el vi a la Cooperativa, al sortir del poble a ma esquerra direccio Horta. Tambe ves al forn (al costat de l’esglesia) comprar les pastes que fan ells mateixos cuites am llenya i closques d’atmelles a un tipus de forn que apenes en queden “forn moruno”. La Terra Alta es la terra d’el meu pare, per aixo la conec i l’estimo tant. |
|
|
Avis de la Sarai, moltes felicitats!!!
Nosaltres com ja s'ha explicat hem estat en Marsella i ens ho em passat molt bé. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Ja he pogut arreglar l'enllaç amb les fotografies
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
FELICITATS MOLTES A QUI LI TOCA!
JORDI: molt guapes aquestes fotos! dius que has dormit 3 dies al mateix puesto de Lisboa? dona més detalls, que hem d'anar-hi SALUT Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Que envidia me dais...pero eso si sana eh!!!.....yo después de tener planificado una ruta por caceres no la he podido hacer por temas de salud......
Así que otra vez sera......esto ya me esta durando mucho y tengo un mono de auto que para que...... Saludos. |
|
|
mar-mar ha escrit:
Precisament quan tornavem de comprar pa i pastes del forn de Bot vam veure l'autocaravana dels nostres amics Andreu i Maria (Maverik)aparcada devant la cooperativa. El trobar-los aquí ens va fer canviar una mica els plans de ruta. Vam dinar plegats, vam compartir les pastes, ens vam remollar junts quan passejavem per la ruta verda i ens vam quedar a dormir a Bot envers de continuar fins Horta. El temps no ens va acompanyar i va ser més aprofitosa la companyia dels amics que seguir la ruta prevista (fins Beseit). Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Doncs, sembla que hem estat els últims en arribar(ens hem agafat dos dies mes) vàrem tornar ahir dimarts.
Hem estat a Disney i hem pogut fer una visita a Paris q sempre val la pena. Tot a anat genial i com no, també ens hem trobat a amics de totcamping cocretament a mirypaco al parquing de Disney Petons |
|
|
FELICITATS JOFRANC(avis) I FAMILIA(pares)!!!!aixó si que es un bon viatge:woohoo: i dels dificils,nosaltres avui fa 16 anys que ens varem enbrancar en aquest dificil i bonic viatge que es el de tenir fills.Una abraçada a la Sarai i als seus pares i als avis un mocador per les babas:laugh:
EvaV,no us varem pas adelantar per l'autopista,us varem veure parats en una benzinera abans de travesar la frontera,allí vaig reconeixer en Carlos75 i en Nouespai i el seu adhesiu de totcamping.cat,però a vosaltres, que de segur i ereu, no us varem reconeixer:( ,cal dir que només us vaig veure jo ja que a la Carme quan li vaig dir ja haviem passat. Mar-Mar esperem que l'any vinent ja hi pogueu tornar,de segur que si. Neus tens molta rao dient que val molt la pena la bona companyia encara que sigui remullats,nosaltres ens varem mullar amb la familia Tiowuilson i quasi no ens en varem enterar de que plovia:laugh: Jordi,molt boniques les fotos,nosaltres només en tres dies jo sol n'he fet més de 150 es una passada la era digital!!!! Gordi,esperem que aquesta esquena et dongui una tregua ben haviat i que en algun lloc ens poguem retrobar,ja veuras com si.Una abraçada a tota la colla. Ostres Mari que viviu bé Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
En aquesta imagte teniu el lloc on vam aparcar a Lisboa, molt a prop de l'estacio de tren de Belem, pasen trens cada 10m. Si no voleu el tren, al altre banda del carrer hi han parades de bus i tramvia.
Sembla ser que l'any passat es podia aparcar al costat mateix del monument a "los descubridores" pero ara hi ha una prohibicio ben maca i no hi ha cap auto aparcada. Si voleu alguna informacio mes ja ho direu. Salutacions Jordi Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|