|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Companys, necesito ajuda:
Fa pocs dies vaig veure per la caixa tonta un reportatge d'Holanda on sortia un vaixell turístic que anava per un canal i arribava a terra, pujava a unes vies de tren i continuava per terra, quan tornava a haver canal, es tornava a posar a l'aigua. Ho vaig trobar curiós i volia mirar-ho bé per si era interesant anar-hi, però no trobo res al respecte (més aviat no sé buscar-ho, perquè segur que hi ha quelcom). Algú hem pot passar informació al respecte?, on és, pàgines web, si algú hi ha estat?, etc... Gràcies. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És el primer cop que sento aquesta noticia ...
Tenia coneixement de trens que entren dins de barcos (quan vam creuar de Alemania a Dinamarca en ferry portavem un tren al nostre costat), però barcos amb rodes que entren dins un tren ... ... que havies prés una copeta d'anis ??? Ho sento, no puc ajudar-te !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Ja ho sé!. Es tracta de El Holandés Errante,segons la wikipèdia "En el videojoc Age of Empires, "L'holandès errant" és un vaixell fantàstic que es pot moure per terra".
|
|
|
Ei !!!, que segur que ho hem vist, no se en quin programa de viatges, i segur que era a Holanda, i continuo buscant.
|
|
|
Donsc jo ho vaig preguntar a l´Stic i no en sabien res.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Potser era un vaixell que van treure de l'aigua per portar-lo a unes drassanes i el van ficar dins un tren per trasladar-lo
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
GENOVEVA ha escrit:
Oscar, tranquil, no et desmoralitzis, jo et crec i no com tota aquesta colla d'incrèduls Vinga, estem amb tú, ànims i a trobar el que busques, serà llavors quan l'ignorància desconeguda quedarà suplida per l'existència de la veritat Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
He trobat un lloc interessant, però no es a Holanda es Polònia.
www.palimpalem.com/1/polacos/index.html?body14.html |
|
|
JoanV ha escrit:
Fa o no fa que més dona ... Uns km més amunt o més avall, tots son vaixells i vies ... Joan, es una pàgina molt interesant, i amb el teu permís, li passo el enllaç a Carlos75 perqué l'inclogui en el fil de "planificadors de rutes" Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Doncs això no és ni un vaixell ni un tren, però està als Països Baixos i alguna cosa té a veure amb l’aigua. És a Leewarden, i es tracta d’un pont que quan fa nosa als vaixell s’agafa i s’aparta, tal com sona.
I he pensat que com estaràs per allà, tal vegada t'interessi fer-li una ullada. El vaig trobar a www.microsiervos.com/archivo/arte-y-diseno/puente-autopista-robotico.html i d’allà t’enviaran a altres llocs amb més fotos. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Gràcies a tots, crec que el mes aproximat és el JoanV i és molt posible que sigui el mateix, ja que el documental anava de com els Holandesos havien dominat l'aigua i els sistemes per fer-ho, al igual que en el documental sortia el canal de Panamà, pot ser que sortis aquest vaixell polac i jo hem penses que estava a Holanda.
Finalment tots tenim raó, el vaixell no existeix a Holanda però existeix a Polònia Ara haurem d'anar a Polònia... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per GENOVEVA.
|