|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola colla,estem aquí a l'expectativa:woohoo: de que ens feu cinc cèntims a tots aquells que voldríem o ens agradaria anar al Marroc i no hem pogut o ens ha fet por anar-hi:( . Auu vinga animeu-vos i expliqueu-nos alguna cosa.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Vinga, vinga ...
... Els que ja hi hem anat també volem saber les vostres aventures !!! De moment, Monrib ja te penjades un parell de fotos a la capçalera de Totcàmping, i son magnífiques Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola a todos,del viaje a Marruecos fastinante, muchas experiencias,y sensaciones dificiles de contar,muy muy recomendado, nada de inseguridad,en los 15 dias de duración del viaje solo entramos en camping 1 dia, la gente muy amable y dispuesta a ayudar. El haber podido compartir el viaje con Autocaravanistas solidarios le ha dado un significado especial,¡¡¡¡ repetiremos !!!!
Pongo un link de un diario digital de Barcelona que se hacen referencia sobre Autocaravanas Solidarias www.anoiadiari.cat/noticia/18...nts-del-marroc Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
Intentaré poner el enlace:
www.anoiadiari.cat/noticia/1885/500-kg-de-medicaments-40-cai...s-infants-del-marroc Debo hacer una rectificación: la foto de la escuela de Mildet no pertenece a la primera expedición (octubre/noviembre 2007)sino a la segunda, en marzo del 2008. Saludos ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Neus ha escrit:
Gracias Neus, no había comprobado si funcionaba:-S Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
Ens alegrem molt del vostre viatge,peró volem veure fotos,saber rutes,quines aventures heu viscut...perdoneu que sigui tant xafarder,però es que mentre expliqueu les vostres rutes jo m'he les imagino sent jo el protagonista:laugh:
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
De la ma de Buena Ruta hem realitzat un fantàstic viatge pel Marroc. Han estat 9 dies màgics que hem compartit amb 15 famílies, plens de sensacions, olors i experiències que segur que sempre recordarem.
Jepi, vols detalls ??,no els llegeixis ni els imaginis, agafa l'auto i la família i cap a Algecires !!!, d'allà un ferry que en poc més de mitja hora et deixarà a la porta del Marroc i a viure !!! Però mentre no us decidiu, de moment us deixo alguna foto: picasaweb.google.com/monrib2123/Marroc2009#slideshow |
|
|
Montse, les fotos són maquíssimes!!! La del Jose i el Vicenç de tuaregs no té desperdici
Mercè & Cia.
|
|
|
Molt maques les fotos.No ni han mes??????????.ENS VEIEM.
|
|
|
Bueno Montse,payvi avui dormire una miqueta més bé,ja he vist unes quantes fotos i maques,espero que algun dia en calma ens pogueu explicar el recorregut,igual que la Didi el seu i totes les aventures.
Jo ja he agafat el ferry a Algeciras,he estat al continent Africà,però no amb l'auto,he viscut un horabaixenc al desert,un despertar amb el cant de les mezquites,el brogit dels seus bazars,però no amb l'auto i aquesta es una diferencia abismal en la cual i trobo el batec de l'aventura i ja fa temps que proposo i que no tinc quorum ni "money" per realitzar-ho.Algun dia serà. Ens alegrem que ho hagueu passat bé. Una abraçada. Salutacions. Gràcies. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Montse, gràcies per oferir-nos aquest reportatge.
... Quans records em porten !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|