|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarde:
la setmana que be anirem a Santa Pau zona volcanica de la garrotxa i per navegador em fa anar per AP-7 fins Banyoles i desprès una carretera que sembla una mica de retoms, vinc des de Tarragona, jo havia pensat en anar AP-7 fins Mollet i desprès C-17 Fins VIC i desprès tunel de Bracons, algu que hi hagi anat em pot aconsellar no sigui que em possi per una carretera tipus Rally amb la furgo i la caravana i sigui com un mal son Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La ruta que dius es just la mes adient, des d'el tunel de bracons quan arribis a Olot a una gran rotonda, doncs vas marxant per la dreta que es una petita circunvalació sempre en direcció Camprodon i pel cami ja trobaras l'encreuament de Sta. Pau
|
|
|
Moltes Gràcies Jofranc, es que jo no coniexó massa aquesta zona.
Salut company Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
la ruta que et marca el gps per ap7 y banyoles tambe es bona,es mes autopista.la c17 esta en obres per aiguafreda i tona.
|
|
|
gracies per l'aclaració xinoxano,
es que el GPS de banyoles a Santa Pau em fa passar per una carretera que a primera vista de mapa te molts revolts Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Jo havia anat -abans de fer el tunel- per l'autovia que va de l'AP7 a Olot i la carretera està molt bé.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Avui he passat pel túnel de Bracons, i si s'ha d'anar prop d'Olot, pot ser interessant. Jo que surto de Centelles sens dubte l'agafaria per anar a Santa Pau.
No obstant, venint de Tarragona no penso que et compensi fer la C-17. Tot i que (per fi) les obres estan gairebé acabades, el tràfic per aquesta via és dens i incòmode en moltes hores del dia. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
mes que res com vaig a CV i corre no corro era per el KM i si estava be l'agafarem el divendres de pujada, era per si sortia a compte el el tunel vers el peatge, jjeeeejejeee
moltes gracies companys Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Per cert amb tema camping per quin us decantarieu el LAVA CAMPING o per LA FAGEDA?
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Nosaltres no anem de camping, pero l'ultima vegada que vam ser per la zona, entre el Croscat i el Sta. Margarida n'hi habia un que segurament es el Lava camping que es veia molt be, pots anar caminant a visitar aquets dos volcans que t'he enomenat i des de el mateix camping surt un tren que fa una ruta turistica per la zona
Salutacions Joan |
|
|
Econòmicament segurament deu sortir a compte, pels túnels no pagaràs peatge (des que entris a la C-17 per Mollet fins a Santa Pau).
Els campings de la zona no els conec, sento no poder-te'n dir res. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
trenkakames ha escrit:
Anys enrera, quan anavem amb caravana ens agradaba el càmping Montagut, el que ara no sé, es si acepten "camping-xecs" o la targeta ACSI. www.campingmontagut.com/ Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gracies Neus per l'enllaç aquest cap de setmana no se si hi anirem perque havia pensat amb el de Santa Pau per proximitat a la zona volcanica i tinguer que agafar el cotxe el menys possible, pero te bona pinta per anar-hi amb la canalla a passar-hi uns dies
|
|
|
Hola a tots desprès d'ecoltar els vostres comentaris he fet la sortida amb itinerari via Tunel de Bracons això si que es una passada, donatq ue des de Vic a Olot es poc més de mitja hora amb la CV. Per els que vulgueu anar a Olot totalment recomanble via Tunel de Bracons
|
|
|
.
|
|