• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36197

Hola a tothom, un cop aclarit el millor camí per anara Paris gràcies a tothom per els vostres consells, tinc un parell de dubtes.
Per visitar Paris tinguent en compte que anem amb dues nenes de 5 i 7 anys.
Que ens aconselleu com imprescindible de Paris tinguent en compte l'edat de les nenes?

I segon dubte, tingent en compte que segurament volem estar tres dies al Eurodisney.
Que us sembla visitar també el Parc Asterix?
Val la pena despres de 3 dies a Eurodisney?
És molt diferent?

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36201

Hola, nosaltres hi vam anar amb els nens quan tenien 4 i 8 anys, al Ferran li va encantar pero la nena no havia llegit ni vist pelis d'Asterix i li va agradar com a parc que es pero no li haguessim tret el suc. Jo crec que si hi volue anar estaria be que els nens coneguessin els personatges perque sino es un parc una mica pobre.

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36203

nosaltres vem estar el estiu pasat i es diferent a disney,el veus en un dia i es mes intim,mes petit pero molt ben cuidat,a mi em va agradar molt.a paris jo vaig anar amb les mevas filles de 8 i 6 i vaig agafar el batobus,es un barco que dona la volta pel sena i te 8 parades i pots pujar i baixar quan vols.tabe tens dos lineas de bus turistic i el metro.

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36208

Donat el sexe i la edat de la canalla, però sempre depenen del grau de coneixemen que tinguin dels protagonistes d'ambdos parcs, crec que els agradarà mes el parc Disney.
Per un nano adolescent o en els seus voltants, segur que preferiria el parc de l'Asterix, tot i ser temàtic es mes semblant al tipus Port Aventura, amb atraccions molt actives tot i salvant les enormes diferències, mentre que el Disney sota el meu parer es mes per nenes, ja que disfruten mes les desfilades continues dels personatges, les recreacions de comtes, etc.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36212

rodamon ha escrit:

... mentre que el Disney sota el meu parer es mes per nenes, ja que disfruten mes les desfilades continues dels personatges, les recreacions de comtes, etc.

... Gràcies per dir-me "nena" !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:A on de Paris? - Parc asterix si o no? fa 17 anys 2 mesos #36226

De res Neus, he de confessar que pensava en tu quan ho vaig escriure.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12