• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vall de Camprodon fa 17 anys 1 mes #36559

Bones de Nou:

ja se que direu que nes de pessat aquest home, pero dels dies 1 al 5 anem al camping vall de camprodon, i vosaltres que sou gent de mon, a veure si m'aconselleu coses per veure per camprodon i rodalies i que als nens els agradi. ull que vaig amb carvana, quina enveja em feu quan veig les AC parades en llocs tan macos i fent nit pero be tot arribara. ahhh i si si vol apuntar algu cap problema.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Vall de Camprodon fa 17 anys 1 mes #36561

Des de Camprodon podeu visitar el poble de Beget i també os aconselleria arribar-vos fins Prats de Mollo (dins França). Un altre excursió es anar fins Setcases y pujar a l'estació de Vallter 2000. Una mica abans d'arribar a dalt surt un corriol fins el refugi de Ulldeter; es una excursió molt bonica vorajant el riu. El corriol està senyalitzat, però si se os escapa veure'l, no patiu, sempre hi han turismes aparcats a la carretera.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Vall de Camprodon fa 17 anys 1 mes #36565

Molte Gracies Neus per aquestes excursions els tindre molt en compte i mirarem de veure tot aixó que em dius

Re:Vall de Camprodon fa 17 anys 1 mes #36569

.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12