• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU

ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU fa 10 anys 6 mesos #36715

HI HA ALGÚ DELS QUE HEU VIATJAT A ISLÀNDIA QUE HAGIU LLOGAT MOTOS DE NEU? SABEU COM ES FA? ON ÉS POSSIBLE LLOGAR-LES? QUIN TIPUS D'EXCURSIONS S'HI PODEN FER? ÉS MOLT CAR? GRÀCIES PER LES VOSTRES RESPOSTE I PER EL VOSTRE INTERÈS.;-)
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU fa 10 anys 6 mesos #36718

En aquest fil del fòrum de los viajeros, parlem de dubtes del viatja a Irlanda i pel que he vist han tractat el tema de les motos de neu: www.losviajeros.com/foros.php?p=1129239 , sempre pots inscriure’t i preguntar.

Salutacions :)

Re:ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU fa 10 anys 6 mesos #36724

Nosaltres ho varem fer a Snæfellsjökull em sembla, entre Hofn i skaftadell, si no m'equivoco.

www.adventures.is/Iceland/SnowScooter/Snaefellsjokullglacier/

He llegit el relat que expliquen en el foro que diu en Carlos i realment va ser aixì. Quan vem arribar a l'aparcament, tothom va pujar a un megacotxe, les meves filles i jo voliem pujar, però com estava ple ens va tocar pujar amb el 4x4 que portavem , empaitat pel megacotxe per una carretera espectacular, tal com expliquen.

Varen ser molt amable, fins i tot les nostres filles que son menors els monitors els hi varen donar l'oportunitat a portar-les amb ells. Si no ho has fet mai es curios, tampoc et deixen fer animales i estat molt controlat.

Re:ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU fa 10 anys 6 mesos #36732

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2828
  • Gràcies rebudes: 134
Nosaltres al 2007 no ho vam fer, ens va semblar que les nostres nenes eren massa petites.

Al 1997 sí que ho havíem fet, a la glacera d'Eiriksjokull, que està prop de les coves de Surtshellir, que també vam visitar.
Aquell any vam llogar un 4x4 petitó, i ara no recordo si la pista que porta a Eiriksjokull era exclusiva per a 4x4 o no. El cas és que va ser tan senzill com aparcar, dir, i fer. Ens van deixar la roba de neu, que ens vam posar damunt de tota la nostra roba, i vam fer una excursió per la glacera.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Re:ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU fa 10 anys 6 mesos #36733

Abans anava equivocat. Un cop repassada la documentació,

www.glacierjeeps.is/joklasel.htm

La seva situació es la comentada i la informació te la donen a Hofn.

A la porta hi ha un vehicle singular.

Re:ISLÀNDIA: MOTOS DE NEU fa 10 anys 6 mesos #36767

Moltes gràcies per totes les vostres respostes, he pres bona nota i ja m'he posat en contacte amb la gent que porta el tema a Islàndia. Molt agraït per les vostres apostacions i molt bon estiu i bones rutes a tothom!!!;-)
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver (27.01), Sabaterra en 2 dies (29.01), Damia i Carme en 7 dies (03.02), mire en 7 dies (03.02), BIGMYCH en 9 dies (05.02), clara en 9 dies (05.02), nouespai en 10 dies (06.02), raboga en 21 dies (17.02), merce67 en 26 dies (22.02), Bitxitos en 47 dies (14.03)

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.