Benvingut,
Convidat/da
|
|
HI HA ALGÚ DELS QUE HEU VIATJAT A ISLÀNDIA QUE HAGIU LLOGAT MOTOS DE NEU? SABEU COM ES FA? ON ÉS POSSIBLE LLOGAR-LES? QUIN TIPUS D'EXCURSIONS S'HI PODEN FER? ÉS MOLT CAR? GRÀCIES PER LES VOSTRES RESPOSTE I PER EL VOSTRE INTERÈS.
![]() Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En aquest fil del fòrum de los viajeros, parlem de dubtes del viatja a Irlanda i pel que he vist han tractat el tema de les motos de neu:
www.losviajeros.com/foros.php?p=1129239
, sempre pots inscriure’t i preguntar.
Salutacions ![]() Les meves fotos en:
www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Nosaltres ho varem fer a Snæfellsjökull em sembla, entre Hofn i skaftadell, si no m'equivoco.
www.adventures.is/Iceland/SnowScooter/Snaefellsjokullglacier/ He llegit el relat que expliquen en el foro que diu en Carlos i realment va ser aixì. Quan vem arribar a l'aparcament, tothom va pujar a un megacotxe, les meves filles i jo voliem pujar, però com estava ple ens va tocar pujar amb el 4x4 que portavem , empaitat pel megacotxe per una carretera espectacular, tal com expliquen. Varen ser molt amable, fins i tot les nostres filles que son menors els monitors els hi varen donar l'oportunitat a portar-les amb ells. Si no ho has fet mai es curios, tampoc et deixen fer animales i estat molt controlat. |
|
Nosaltres al 2007 no ho vam fer, ens va semblar que les nostres nenes eren massa petites.
Al 1997 sí que ho havíem fet, a la glacera d'Eiriksjokull, que està prop de les coves de Surtshellir, que també vam visitar. Aquell any vam llogar un 4x4 petitó, i ara no recordo si la pista que porta a Eiriksjokull era exclusiva per a 4x4 o no. El cas és que va ser tan senzill com aparcar, dir, i fer. Ens van deixar la roba de neu, que ens vam posar damunt de tota la nostra roba, i vam fer una excursió per la glacera. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Abans anava equivocat. Un cop repassada la documentació,
www.glacierjeeps.is/joklasel.htm La seva situació es la comentada i la informació te la donen a Hofn. A la porta hi ha un vehicle singular. |
|
Moltes gràcies per totes les vostres respostes, he pres bona nota i ja m'he posat en contacte amb la gent que porta el tema a Islàndia. Molt agraït per les vostres apostacions i molt bon estiu i bones rutes a tothom!!!
![]() Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|