• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja estem a caseta fa 16 anys 11 mesos #37099

Dilluns vam arribar a casa, després de voltar durant tres setmanes i casi 3.500 quilòmetres per terres de Castella-Lleó. Vam estar una setmana a Segòvia, al camping El Calonge (a Lastras de Cuéllar més concretament), 6 dies al camping La Hojita, a Lumbrales (província de Salamanca), 3 dies al camping Ruta de la Plata, a només 4 quilòmetres de Salamanca, dos dies al camping Cavia, a prop de Burgos, i dos nits a un càmping "a la ferm" que hem descobert a Lleida (jeje).

Hem conegut nous paratges, hem fet amics, ens hem retrobat amb la família Rocinante i Saur, i en resum, ens ho hem passat pipa.

De moment estic encara liada amb les fotos, a veure si aquest any em poso les piles i us preparo un relat (però no prometo res).

I ara, a retrovar-nos al Camping Las Palmeras.

Fins aviat!!!
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Ja estem a caseta fa 16 anys 11 mesos #37105

Ei!! Benvinguts!!
Ja haureu passat calor per aquelles terres!!
Ens alegrem de la vostra tornmada, poc a poc aneu arrivant... que a l´agost hem estat molt sols...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Ja estem a caseta fa 16 anys 11 mesos #37152

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Heu fet l'Espanya "profunda", jajaja
De Salamanca et van registrar per si t'enduies algun record ?
Benvinguts de nou.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Ja estem a caseta fa 16 anys 10 mesos #37256

Estic desitjant que ens expliquis el tema de las landas hispanicas:laugh: .
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Ja estem a caseta fa 16 anys 10 mesos #37264

Jepi ha escrit:

Estic desitjant que ens expliquis el tema de las landas hispanicas:laugh: .
Una abraçada.
Salutacions.

Jepi, a la zona de Segòvia on vam estar li diuen "Tierra de pinares". Hi havia grans extensions de pi negre i, el més curiós de tot, és que el terra era sorra de platja (allà li diuen "arenas voladoras"). Vaig preguntar en un centre d'interpretació a què era degut (doncs a les Landes es va crear per una acció de l'home, és a dir, artificialment), però allà ha estat de forma natural. De fet, els primers "fueros" que es van aprovar, els de Sepúlveda, ja recollien les penes en cas de tala de pins sense permís i daten de l'edat mitjana.

Quan vam veure aquests paratges vam pensar en vosaltres. Li vaig dir a en Xavier: si a en Jepi el portem fins aquí amb els ulls tancats i li diem que estem a les Landes, s'ho creu (bé, només faltaven els carrils bici i les platges).

Una abraçada!
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12