• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Parc nacional d´Aigüestortes

Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 5 mesos #37336

Hola a tothom, he decidit que aquest pont no el treballaré! I he decidit anar a on des de fa molts anys que hi volia anar, al parc nacional. No sé si fer el següent: Arribar a mitja tarda del divendres a Barruera, a la area de descans que hi ha, i al dia següent marxar a algun aparcament i fer l´excursió, o instalarme a un camping sigui a barruera o a espot, he llegit que es molt més maca la entrada al parc per la vall de sant nicolau, aviam si em podeu recomenar algo, i lo ideal seria que els 4x4 sortissin de Barruera aixi no hauria de martiritzar a la lupa, pels camins que pujen als apracaments, tota aportació de info és benvinguda!!!

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 5 mesos #37338

Et posso l'enllaç d'una sortida per aquets indrets:

www.totcamping.cat/images/stories/Relats_pdf/Pirineus.pdf

El servei de tàxis 4x4 per vistar la Ribera de St Nicolau i els estans de LLebreta, Llong i Nere surten del poble de Boi, però és molt difícil trobar lloc per estacionar l'auto.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 5 mesos #37387

Quand arrivis a la tarda mira per Barruera i trovaras algun taxi que treballa amb aquet recorregut i crec que no l'importara pujarta a Boi perqe agafis el d'Aiguestortes

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 5 mesos #37597

Gràcies per tot! ha esta un cap de setmana genial, llàstima que el dissabte plogués. Per si serveix d´ajuda a algú, jo vaig a arrivar de matinada a Espot, vaig clapar just davant de la casa del parc, pujada a Sant Maurici, i al vespre cap a Barruera, el lloc es ideal, comentar que si preteneu fer brassa porteu la graella, jo ho vaig solucionar amb filferro i amb la graella de cuina de l´ac, pero vaig haver de gastar mig pot de kh7!!! I dessde l´area donçs teniu camins per nanar a Boí i el poble hi ha de tot. Recomanable al 100%!

Salutacions.

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 5 mesos #37613

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
Nosaltres fa anys vam estar al Parc d'Aiguestortes. Vam pujar des de Boí en un dels taxis i ens va encantar tot el paisatge, encara no teníem caravana ni ac.
Aquest any de tornada de vacances vam estar un dia a Espot i des d'allà vam tornar a pujar al parc en taxi, aquest cop fins a l'estany de S. Maurici i des d'allà vam pujar caminant fins a l'estany de Ratera.
Tot i que el paisatge és bonic ens va agradar molt més el de "altre costat".
Per anar amb nens petits, també el trobem molt més adeqüat, doncs el camí és molt més pla.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 4 mesos #37964

Hola a tots, nosaltres pretenem anar-hi aquest cap llarg de setmana i us agrairia una mica d'informació, si teniu dades gps ens anirien molt bé.

Moltes gràcies.

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 4 mesos #37983

Hola !!!

Os posso l'enllaç del relat que vaig escriure l'ultim cop que vaig visitar aquests indrets:

www.totcamping.cat/images/stories/Relats_pdf/Pirineus.pdf

Desitjo que us sigui d'utilitat.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 4 mesos #37990

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
allygator ha escrit:

Hola a tots, nosaltres pretenem anar-hi aquest cap llarg de setmana i us agrairia una mica d'informació, si teniu dades gps ens anirien molt bé.

Moltes gràcies.

Nosaltres aquest Agost vam pernoctar força tranquils en un terreny-pàrquing, a Espot, enfront de l'oficina on es contracten els taxis per pujar al parc. Entrant a la població a mà esquerra, no té pèrdua possible.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Parc nacional d´Aigüestortes fa 10 anys 4 mesos #37994

Moltes gràcies per la teva resposta, com que només tenim tres dies ens concentrarem a l´ altre banda, per Boí i ens guardarem aquesta informació per la propera. Gràcies novament.:)nouespai ha escrit:

allygator ha escrit:

Moltes gràcies.

Nosaltres aquest Agost vam pernoctar força tranquils en un terreny-pàrquing, a Espot, enfront de l'oficina on es contracten els taxis per pujar al parc. Entrant a la població a mà esquerra, no té pèrdua possible.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

merce67 en 2 dies (22.02), Bitxitos en 23 dies (14.03), Trainival en 23 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 24 dies (15.03), l´hospicamp en 27 dies (18.03), mesquiu en 30 dies (21.03), MARI-73 en 35 dies (26.03), mar-mar en 38 dies (29.03), nanan en 46 dies (06.04), Patufet en 47 dies (07.04)

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.