|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona nit!
A veure si em podeu ajudar: m'agradaria anar a algun balneari pel desembre, però els hotels balnearis veig que segueixen essent bastant carets. Coneixeu algun camping que tingui els mateixos o serveis semblants a aquests balnearis, que estigui per Catalunya o a prop, a part del vilanova, etc?? Disposarem segurament de 4 dies. O algun balneari que estigui bé, sense allotjament i alguna àrea de pernocta o camping a prop o amb possibilitat d'anar en bus?? Moltes gràciess Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Salutacions
|
|
|
Una mica més lluny, a peus del Moncayo, tens www.termoludicocascante.com/
No sé si hi ha camping a prop. Nosaltres varem pernoctar 2 nits al seu parquing. Salutacions Salutacions
|
|
|
Com diu en mercuri, el centre de Cascante es molt interessant,bones instal.lacions, preus mes que correctes, es pot dormir al seu parking i tenen ofertes per a grups, jejejejeje.
Es al mateix poble, no et cal agafar el vehicle per comprar el pa i no massa lluny tens Olite que també mereix una visita. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Moltes gràcies Mercurri i rodamon! això dels grups....jeje..és que no m'han dit exactament quins dies tindré....
Té molt bona pinta el balneari de Cascante. La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|