|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola a tots. Per setmana santa anem cap a Annecy, i la sortida la fem per motius familiars desde berga.No paro de pensar com anar cap a figueres, per poder continuar cap amunt.
Sempre sortim de vilassar, i es molt façil. Pero desde berga.... Pel tunel no està malament, inclús estaría bé, pero amb doble roda, et claven 25 euros. Be, que en penseu? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
doncs si no vols agafar el tunel, pots tornar enrera fins a Manresa i agafar l´eix fins al final a Girona i despres l´AP7.
Salutacions |
|
|
Una altra variant més curta és anar fins a Manresa, agafar l'Eix Transversal, sortir a Vic i anar en direcció Torelló-Olot, i d'Olot a Figueres. El nou eix Vic-Olot està en molt bones condicions i la via Olot-Figueres també.
|
|
|
gracies piti, i gracies jtc.
la d´anar per olot, es la que estava pensant, per no tornar enrere i agafar la autopista de girona a sabadell.,A mes a mes, deu ni do quina carratera per anar a olot. Cada vegada que pasem per els tunels, penso que si fos com els tunels del cadí , em cobrarien 40 euros.Es guapísim. El dubte ara, es si tirar cap a manresa i fer 50 km i de manresa a vic ,per l´eix ,altres 50, mes o menys., o pasar de berga a vic pasant per prats de lluçanes. Son 58km. No es marejarà molt la familia?, o es una carretera relativament bona?.No la conec. gracies a tots |
|
|
La carretera que passa per Prats té molts més revolts. El paisatge és fantàstic, i el terra de la carretera Prats-Vic està bé i renovat de poc (de Gironella a Prats fa molt de temps que no hi he passat). Però podreu arribar força sacsejats!
|
|
|
Hola Porsis
Jo et diria que passis per Prats,(jo soc de Prats saps |
|
|
Gràcies jofranc.
Es veritat, algun cop he llegit que eres de prats. Decidit. pasaré, per on dius, i conduirem suau perque no es maregi ningú. Amb una mica de sort, i sortint després de dinar, a gironella ja dormiràn els nens. Aprofitarem per coneixer un tros de Catalunya, per on no recordo haver passat ,almenys ultimament. |
|