|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
És un lloc curiós, el que no sé si és conegut o no..... i vull compartir-lo. És per visitar de pas si es fa alguna ruta pelñs voltants.
Está situat a la província de Guadalajara, per la banda dreta de Madrid. Les coordenades del arquing son 40º24´02.16´´N 2º45´20.39´´E Hi ha un planell quen indica la ruta a segguir, és curta mitja hora poc més...... Es poden veure diferentes escultures fetes desde el 1992 fins al 2006 Per algunes es nota el pas del temps... Altres tenen un aspecte una mica tètric.... Fins i tot , tenin compositors cèlebres... com el Beethoven Queden algunes més... però millor no ensenyar-les totes.... Quan s´arriba al poble hi hn bones indicacion per arribar-hi, també hi havia un cartell que posaba zona d´acampada...però no en sé més. A prop. está la zona del alto Tajo que , diuen.. també és molt maca... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per matrix.
|
|
Marta muy interesante, gracias por compartirlo, lo tendremos en cuenta para cuando vayamos a Madrid.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Marta,
Em recorda una mica, no sé per què, a la Ciutat Encantada de Conca. Ah, re-llegint el que has posat no sé si el problema és del teclat o de que tenies algú al voltant que t'agafava les mans...jajaja. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
... i jo que creia que coneixia quasi totes les coses rares que hi han per aquí !!!
Quan anem direcció Madrid, farem una aturada per aquest indret Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
nouespai ha escrit:
jejejjej..això em pasa per no revisar-ho!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Aquesta idea de matrix de recomanar un lloc guapo m'ha fet pensar que segur quasi tots els que passem pel fòrum podem recomanar un lloc molt interessant i que habitualment no tenen molta difusió. Tal vegada, si la iniciativa prospera es podria fer un fil específic per Espanya i un altre per Catalunya, amb el vist-i-plau del webmester, clar.
Per Espanya jo apunto un altre lloc on, penso, val la pena fer una visita: Zumaia, costa d'Euskadi. Aquí es troba un dels pocs afloraments del que es coneix com Límit K-T, és a dir el límit que indica el pas del Cretàcic al Terciari, que així, en fred, pot semblar una malaltia tropical Això pot semblar molt àrid, però la visita al lloc (nota: magnífiques vistes dels penyassegats de la costa) l'organitza de manera molt amena i per a tots els públics el centre d'interpretació Algorri, www.algorri.eu , situat a Zumaia. Salutacions, Marce. Nota: el passat cap de setmana em van dir que per Coll de N'Argó també es sospita que hi sigui aquest estrat, però encara no s'ha trobat.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Marce, té molt bona pinta aquest lloc, i és una zona que no coneix.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltes gràcies, mirarem d'anar-hi es clar!!
|
|