• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41081

hola,

podeu adreçar-me cao un indret on passar un cap de setmana, vora un riu, accessible, (és a dir qu no tingui qu pujar o baixar, vaig en cadira o en croses)

a poder ser qu et puguis fer un remull...

Gràcies

Francesc
passa-ho el millor possible...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41082

Bona tarda,
em sembla que per Catalunya això de les platges fluvials les tenim molt oblidades en comparació amb altres països; tal vegada per allò de què com tenim costa , doncs no cal. I és una llàstima.
Bé, unes idees que espero algú més les pugui ratificar:
- A l’Ebre, a l’alçada de l’assut de Xerta he vist que a la riba esquerra ( banda Tivenys) hi ha una platja fluvial. Poso una foto feta al maig, la platja està a l’extrem dret de la foto.

Nota: compte amb la mosca negra, no sé si ja ha passat l’època però em sembla que la picada és molt dolorosa. Segur que si truques a l’ajuntament de Tivenys podem aclarir-te el tema accessibilitat i mosca negra.

- Succedani fluvial: l’estany de Banyoles. Si no recordo malament a Banyoles hi ha dos clubs nàutics o similars, tenen instal•lacions com vestidors, “platja” de gespa i accés a l’aigua, és clar. Pagues l’entrada, com si es tractés d’una piscina pública, i ja està. Nosaltres vam utilitzar una de les dues, fa 2-3 anys. Pots consultar a Sant Guguel, a veure si trobes més informació sobre aq1uests clubs i si estan al dia en temes d'accessibilitat. A part d’això a l’estany hi havia algun punt (tipus embarcador) des d’on accedir a l’aigua , però l’accessibilitat juraria que és fotuda.
I ja està, no sé si t’he sigut útil.
Salutacions i sort,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Last edit: per MarceCRN.

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41083

bé, genial, però stava pensant en un indret més de muntanya, amb aiguas més fredes i pures... de segur qu per aquest mons, tot voltant ens ho trobarem i ho comunicaré... tingueu un bon viatge sempre, companys... i per si un dia ens creuem, porto una hymer del 85, normalment amb un remolc i el meu cotxe elèctric, un twike de color verd... FRANKI

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41084

Aigües + muntanya? No sé si podrà servir-te això: Riera de Grèixer, una vegada hi ets a Bagà, agafes direcció Coll de Pal fins trobar una àrea d’acampada a la dreta de la carretera i una zona de picnic i el riu Grèixer a l’esquerra.
El riu no és que porti molta aigua, però fresca i pura si que la trobaràs, i alguna represa antiga acumula suficient aigua per cobrir-te fins al coll. Foto:

Jo he anat un parell de vegades per passar un matí i acabar dinant; amb els nens amb banyadors i calçats de sandàlies remuntaven un tros de riu per dins i mentre ells s’ho passaven pipa jo em dedicava a relliscar per les roques de la llera i caure a l’aigua (amb càmara de fotos, les claus de l’auto, etc.).
El tema d'accedir-hi amb crosses ... no sé, serà qüestió que ho vegis , en qualsevol cas si no pots remullar-te, el bosc de ribera de la zona de picnic segur que et mantindrà fresquet.
Aquí he trobat més dades de la zona (amb plànols).
www.campaments.org/fitxes/2.pdf
Sembla ser que hi ha una tarifa, jo no ho sé. Jo sempre havia anat a començament d’estiu, estacionàvem a l’esquerra de la carretera, entre la carretera i la zona de picnic hi ha espai. I la zona d’acampada, a la dreta, semblava abandonada.
Salutacions i bon viatge,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Last edit: per MarceCRN.

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41085

aquesta imatge ja em desperta els meus instints... gràcies...

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41096

En el camping la vall de camprodon,duermo a 4 metros de un rio y ya la proxima semana se paga con camping cheque.

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41098

A aquest càmping tamné tenen l´opció de àrea, però clar, amb el camping xec quasi no val la pena.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41099

matrix ha escrit:

A aquest càmping tamné tenen l´opció de àrea, però clar, amb el camping xec quasi no val la pena.

Hola Marta,ahí es donde me quedo yo,en el area de pernoctacion,26 eur. 24 horas,18 eur.12 horas, sin camping cheque.Un saludo.

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41100

he descobert unes fotos i localizació en el marge del tajo, www.panoramio.com/photo/20218786, per octubre, ens donem una volta per la nostre Espanya, s'acepten suggeriments... encara qu som de programar res...

Re: vora un riu fa 15 anys 11 mesos #41107

D’Espanya no conec gaire les seves platges fluvials. A Portugal aquest estiu he visitat una, la Praia d’Azibo, que era una passada, no tenia res a envejar a una platja mediterrània de les nostres en serveis i instal•lacions, i a més amb Bandera Blava. Foto:

La pots trobar a Macedo de Cavaleiros. ca.wikilingue.com/pt/Platja_de_l%27Azibo
A França també en tenen, algunes en paratges molt macos. El que passa és que a la tardor pot fer una mica de fresca pel bany.
Salutacions,
Marce.
Adjunts:

Re: vora un riu fa 15 anys 10 mesos #41207

hola socelectric ,, en el sur de castellon hay un pueblo lamado Montanejos , con un rio termal alucinante,, de muy facil acceso , y en el cual las acs son muy bien recibidas,, si buscas en la web lo encontraras,, es un sitio de ensueño,,, un saludo Fandi

Re: vora un riu fa 15 anys 10 mesos #41208

M'apunto el lloc que diu fandi i a partir del seu comentari he buscat una mica més, en el sentit de com és possible , amb els embassaments que hi ha a Catalunya que no s’aprofitin com a zona de bany. I sembla ser que sí o com a mínim algú es dedica a controlar si són actes pel bany.
He trobat una web de l’Agència Catalana de l’Aigua on es mostren l’estat de les aigües d’interior, són embassaments i l'estany de Banyoles.
La web és aca.gencat.cat:8002/scripts/platges/menu.asp?idioma=ca , en Zona de Bany Interior, cliqueu en Resultats i sortirà una taula amb els llocs i municipis en qüestió, en cada lloc si el cliqueu surt alguna foto

i alguna cosa més, però crec que si algú vol saber com està de serveis o accessibilitat tal vegada s’hauria de trucar abans al municipi en qüestió
I sembla ser que la qualitat és bona.
Salutacions,
Marce.
Adjunts:

Re: vora un riu fa 15 anys 10 mesos #41211

Jo també m´apuinto el lloc de Fandi, i els teus, Marce, moltes gràcies!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: vora un riu fa 15 anys 10 mesos #41212

molt interessants informacions... per Castelló, tenia previst de passar... :woohoo:

Re: vora un riu fa 15 anys 10 mesos #41223

hola , veo que os a gustado la propuesta, pues unos 10 km mas abajo tambien hay otra zona de baño del mismo rio, el pueblo me parece que se llama CIRAT , si no recuerdo mal,, nosotros en montanejos ya hemos estado en 4 ocasiones y genial,, no se como poner fotos pero si alguno frecuentais ACPASION , hay fotos ,en rincones con encanto,,, un saludo y espero haber sido util

Re: vora un riu fa 15 anys 10 mesos #41224

Hay vistas en 360º de Montañejos, muy lindas...

www.montanejos.com/index.php?id=imagen360

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12