|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola,
podeu adreçar-me cao un indret on passar un cap de setmana, vora un riu, accessible, (és a dir qu no tingui qu pujar o baixar, vaig en cadira o en croses) a poder ser qu et puguis fer un remull... Gràcies Francesc passa-ho el millor possible...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona tarda,
em sembla que per Catalunya això de les platges fluvials les tenim molt oblidades en comparació amb altres països; tal vegada per allò de què com tenim costa , doncs no cal. I és una llàstima. Bé, unes idees que espero algú més les pugui ratificar: - A l’Ebre, a l’alçada de l’assut de Xerta he vist que a la riba esquerra ( banda Tivenys) hi ha una platja fluvial. Poso una foto feta al maig, la platja està a l’extrem dret de la foto. Nota: compte amb la mosca negra, no sé si ja ha passat l’època però em sembla que la picada és molt dolorosa. Segur que si truques a l’ajuntament de Tivenys podem aclarir-te el tema accessibilitat i mosca negra. - Succedani fluvial: l’estany de Banyoles. Si no recordo malament a Banyoles hi ha dos clubs nàutics o similars, tenen instal•lacions com vestidors, “platja” de gespa i accés a l’aigua, és clar. Pagues l’entrada, com si es tractés d’una piscina pública, i ja està. Nosaltres vam utilitzar una de les dues, fa 2-3 anys. Pots consultar a Sant Guguel, a veure si trobes més informació sobre aq1uests clubs i si estan al dia en temes d'accessibilitat. A part d’això a l’estany hi havia algun punt (tipus embarcador) des d’on accedir a l’aigua , però l’accessibilitat juraria que és fotuda. I ja està, no sé si t’he sigut útil. Salutacions i sort, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
bé, genial, però stava pensant en un indret més de muntanya, amb aiguas més fredes i pures... de segur qu per aquest mons, tot voltant ens ho trobarem i ho comunicaré... tingueu un bon viatge sempre, companys... i per si un dia ens creuem, porto una hymer del 85, normalment amb un remolc i el meu cotxe elèctric, un twike de color verd... FRANKI
passa-ho el millor possible...
|
|
|
Aigües + muntanya? No sé si podrà servir-te això: Riera de Grèixer, una vegada hi ets a Bagà, agafes direcció Coll de Pal fins trobar una àrea d’acampada a la dreta de la carretera i una zona de picnic i el riu Grèixer a l’esquerra.
El riu no és que porti molta aigua, però fresca i pura si que la trobaràs, i alguna represa antiga acumula suficient aigua per cobrir-te fins al coll. Foto: Jo he anat un parell de vegades per passar un matí i acabar dinant; amb els nens amb banyadors i calçats de sandàlies remuntaven un tros de riu per dins i mentre ells s’ho passaven pipa jo em dedicava a relliscar per les roques de la llera i caure a l’aigua (amb càmara de fotos, les claus de l’auto, etc.). El tema d'accedir-hi amb crosses ... no sé, serà qüestió que ho vegis , en qualsevol cas si no pots remullar-te, el bosc de ribera de la zona de picnic segur que et mantindrà fresquet. Aquí he trobat més dades de la zona (amb plànols). www.campaments.org/fitxes/2.pdf Sembla ser que hi ha una tarifa, jo no ho sé. Jo sempre havia anat a començament d’estiu, estacionàvem a l’esquerra de la carretera, entre la carretera i la zona de picnic hi ha espai. I la zona d’acampada, a la dreta, semblava abandonada. Salutacions i bon viatge, Marce.
John Steinbeck
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
aquesta imatge ja em desperta els meus instints... gràcies...
|
|
|
En el camping la vall de camprodon,duermo a 4 metros de un rio y ya la proxima semana se paga con camping cheque.
|
|
|
A aquest càmping tamné tenen l´opció de àrea, però clar, amb el camping xec quasi no val la pena.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
matrix ha escrit:
Hola Marta,ahí es donde me quedo yo,en el area de pernoctacion,26 eur. 24 horas,18 eur.12 horas, sin camping cheque.Un saludo. |
|
|
he descobert unes fotos i localizació en el marge del tajo, www.panoramio.com/photo/20218786, per octubre, ens donem una volta per la nostre Espanya, s'acepten suggeriments... encara qu som de programar res...
|
|
|
D’Espanya no conec gaire les seves platges fluvials. A Portugal aquest estiu he visitat una, la Praia d’Azibo, que era una passada, no tenia res a envejar a una platja mediterrània de les nostres en serveis i instal•lacions, i a més amb Bandera Blava. Foto:
La pots trobar a Macedo de Cavaleiros. ca.wikilingue.com/pt/Platja_de_l%27Azibo A França també en tenen, algunes en paratges molt macos. El que passa és que a la tardor pot fer una mica de fresca pel bany. Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
hola socelectric ,, en el sur de castellon hay un pueblo lamado Montanejos , con un rio termal alucinante,, de muy facil acceso , y en el cual las acs son muy bien recibidas,, si buscas en la web lo encontraras,, es un sitio de ensueño,,, un saludo Fandi
|
|
|
M'apunto el lloc que diu fandi i a partir del seu comentari he buscat una mica més, en el sentit de com és possible , amb els embassaments que hi ha a Catalunya que no s’aprofitin com a zona de bany. I sembla ser que sí o com a mínim algú es dedica a controlar si són actes pel bany.
He trobat una web de l’Agència Catalana de l’Aigua on es mostren l’estat de les aigües d’interior, són embassaments i l'estany de Banyoles. La web és aca.gencat.cat:8002/scripts/platges/menu.asp?idioma=ca , en Zona de Bany Interior, cliqueu en Resultats i sortirà una taula amb els llocs i municipis en qüestió, en cada lloc si el cliqueu surt alguna foto i alguna cosa més, però crec que si algú vol saber com està de serveis o accessibilitat tal vegada s’hauria de trucar abans al municipi en qüestió I sembla ser que la qualitat és bona. Salutacions, Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Jo també m´apuinto el lloc de Fandi, i els teus, Marce, moltes gràcies!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
molt interessants informacions... per Castelló, tenia previst de passar...
|
|
|
hola , veo que os a gustado la propuesta, pues unos 10 km mas abajo tambien hay otra zona de baño del mismo rio, el pueblo me parece que se llama CIRAT , si no recuerdo mal,, nosotros en montanejos ya hemos estado en 4 ocasiones y genial,, no se como poner fotos pero si alguno frecuentais ACPASION , hay fotos ,en rincones con encanto,,, un saludo y espero haber sido util
|
|
|
|
|