
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest estiu de tornada cap a casa, ens hem aturat un dia en Collioure ja que mai haviem estat, hem anat al àrea de ACs: airecampingcar.com/aire_camping_car_gps.php/2214-Collioure i la experiència ha estat bona, el cost: 10€ 24 hores (més de 6 metres indica 15€, però al sortir he lliurat un bitllet de 20€ i n’han cobrat 10€, la nostra AC fa 7,20m.).
Per anar al centre, hi ha un minibus que amb el tiquet del pàrquing és gratuït i la freqüència és d’uns 20 minuts). Collioure és maco i té un parell cales protegides de les onades del Mar. Els serveis de aquesta àrea/pàrquing és total, omplir, buidar i fins hi tot estan en els passadissos superiors he pogut connectar-me a la electricitat. Això si, la tramuntana està empadronada en el àrea... Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres vam estar en Setmana Santa i vam aparcar durant el dia a l'aparcament a tocar de la estació del tren.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres hi vam estar el any pasat i es molt tranquila.
La navette es molt còmoda ja que no has de pensar on deixar " el trastu". Com diu el Carlos la tramuntana va ser l' unic que ens ba destorbar aquella nit jajaj. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Colliure és molt maco. Nosaltres l´àrea no la vam utilitzar perque era tancada, vam estar al parquing de l´estació, com en Nouespai.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nosaltres fa alguns anys que no hi hem passat per aqui, pero sempre hem aparcat al parking que hi ha al costat del port.
La zona es molt tranquila i maco |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies per la informació Carlos! No hi hem estat mai..no trigarem a anar-hi ara
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per iogui. Raó: falta ortografia
|
|
Doncs nosaltres crec que es l'area que hem visitat mes. De passada camí de cada vacances o a la tornada, sempre hi fem parada i la veritat es que es de les millors que hem visitat en quant a serveis, tranquilitat i població pintoresca.
Es recomanable 100% i hi vagis a la època que hi vagis sempre hi ha lloc i sempre et troves acompanyat |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





