|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
qu m'agrada el teatre...
tinc una autocaravana, vull fer un tomb, algun lloc qu visitar,final de més, www.murciasolarrace.com/es/content/programa sempre a l'espera de inmillorables estones i entorns... necessitaría adaptar-la per poder-la conduir jo, no se encara si és possible, poder és més fàcil trobar qui vulgui viatjar amb mi... he enviat una busqueda de company de viatge per anar cap a Murcia a compartir.org, veurem... a tot això, portaré un remolc amb el meu cotxe elèctric i el Milú... les possibilitats son molt obertes.. interessant... passa-ho el millor possible...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Entenc que et refereixes a l'adaptació de l'aut per la cadira...
Dins de Totcàmping hi ha, que jo conegui, al menys un noi discapacitat que va amb cadira de rodes i condueix ell. Potser si et cal et pot orientar, jo no en tinc idea del tema. A Cerdanyola hi ha una empresa especialitzada però segur que ja la coneixes. Salutacions, Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
no aquesta informació no em cal, gràcies
l'adaptació és més cara doncs aquesta autocaravana no és automàtica, és una Hymer del 85 és més interessant cercar un conductor... salut passa-ho el millor possible...
|
|