|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona nit, vull anar a Boi Taull voldria saber locs per pernoctar. Gracies.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A les pistes de Boí Taüll està prohibit pernoctar, però ho pots fer sense cap problema en el parking de Sant Clement de Taúll o a Barruera, al costat del riu.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Moltissimes gràcies per l´informació, ja fa temps que volem fer aquesta sortida, però per un cap de setmana ens queda una mica lluny. Gràcies un altre cop.
Salutacions. |
|
|
Hola, he estat dormint a la presa de caballers, fantàstic. La carretera està molt ben asfaltada fins a dalt, l´unic problema es si et trobes algú en sentit contrari, gairabé no passant ni dos cotxes normals.El matí quan em vaig llevar uns guardes forestals organitzaen l´aparcament i els hi vaig demanar si molestava l´autocaravana i que havia dormit allà, em van dir que cap problema. Crec que el millor es anar-hi cap el vespre quan tothom ja ha baixat. Vaig parlar amb uns que havien dormit amb furgo i em van dir que el parking era en la periferia de parc nacional, però que aixó u volien canviar. En resum jo no vaig tenir cap problema.
Salutacions. |
|
|
Gràcies per l'informació ...
El proper cop que fem aquesta ruta intentarem pujar fins la presa, però prenent la precaució de pujar-hi a última hora del dia per no trobar-nos cap vehícle de cara. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
M’apunto allò que dieu de Sau, i de fet un dels llocs que més m’agrada per pernoctar o visitar són els embassaments, acostumen a estar envoltats de paisatges molt macos, plens de natura, i per definició acostumen a tenir els accessos força bons , a part de l’estretor d’alguns llocs. El de Cabdella recordo que també era estret encara que val la pena pujar-hi pel final: paisatge i telefèric a l’Estany Gento, inenarrable. I sempre trobes alguna altra camper o autocaravana.
Igual em passa amb les estacions d’esquí en temporada...baixa En conclusió, per mi, pantans i estacions d’esquí són llocs BTS: bonics, tranquils i segurs. Salutacions i bona ruta, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Hola EduVivet.
Soposo que sou vosaltres els que ens vam veure a Barruera. Moltes salutacions a tots. Em va ajudar perque tenia la palanca de les aigues grises trencada. A cabdella (central electrica) vam dormir nosaltres. Vam pujar a les 7:30 i estava buit una meravella. Molt i molt bonic |
|
|
Si som nosaltres, com va anar a la tornada? ja heu portat l´auto a arreglar? segur q s´en sortiran mes be q jo.VA ser un plaer parlar amb vosaltres, a veure si ens trobem una altre vegada potser a siurana? tenim moltes ganes d´anar-hi.
Una abraçada. |
|