|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, només felicitar-te pel relat que fas del vostre viatge d'aquests estiu a la pagina de VEA, està molt currat.
Salutacions i petons a tots. (pel David també, jejeje, :mrgreen: ) http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ei, Ramon, moltes gràcies !!!!
Jo també he llegit algunes escapades teves pel sud de França, i hi he disfrutat molt. Precisament, el llegir relats de viatges tan interessants dóna ales per a intentar fer el mateix. Jo recordo haver dut uns quants relats enquadernats, subratllats en fluorescent, i amb les seves rutes marcades al mapa, quan vam estar a Noruega (són els que anomeno a la introducció), i em va fer moltíssima gràcia quan una forera em va dir que ella s'enduia el nostre relat a Noruega aquest estiu, i que també havia marcat la nostra ruta sobre el seu mapa .... I és d'agraïr el temps que tothom hi dedica, especialment a l'equip de VEA. He vist l'acurada revisió que va fer en Toni del nostre relat, i no em vull imaginar la feinada de fer el mateix amb cada relat, i a sobre poder escriure els seus propis !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Ostres,ostres,encara em fa mal la vista del gran relat que acabo de llegir.Magnific EvaV.De pas he recordat els bonics paiistges d'aquest maravellos pais.Ara ja estem esperant amb ansia el d'aquest any.Anims i cap a escriure.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|