|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
M'ha arribat avui aquesta notícia que pot ser interessant per als amants del senderisme.
A la Garrotxa Itinerànnia compta amb més de 700 km de camins senyalitzats, des de l’Alta Garrotxa a la Vall d’Hostoles, des del Collsacabra a Besalú. Camins tradicionals, antics camins ramaders, camins de missa... A través del portal Turisme Garrotxa pots utilitzar una eina per traçar la teva ruta a través de la xarxa de senders Itinerànnia, i aconseguir la longitud del camí, el temps de recorregut, l'alçada mínima i màxima, la distància en baixada, en pla i en pujada, el perfil... tota aquesta informació a punt per imprimir o per passar-te al teu GPS. Després de fer la ruta has trobat que hi faltava algun senyal? Algun arbre tallava el camí? Aquesta eina també et servirà per informar-nos de totes les incidències relacionades amb la xarxa de camins Itinerànnia. Itinerànnia és la xarxa de més de 2.500 km de senders senyalitzats que s’ha creat al Ripollès, a la Garrotxa i a l’Alt Empordà: del Pirineu a la Mediterrània. Pots recórrer vells camins històrics, veuràs l’alta muntanya, ermites romàniques, volcans adormits, pobles medievals, aiguamolls litorals... Itinerannia Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Nouespai
No visualitzo res, només a dalt de tot on posa "tria la teva ruta" i abaix on diu "Deparatament de la Generalitat" al mitg no hi ha rés |
|
|
Moltíssimes gràcies Nouespai, una eina molt útil, encara que no fem gaires caminades. Ara ja no podrem posar més excuses!
Jofranc, a mi si que se m´ha obert tot. Al mig m'hi apareix un mapa de la zona i els caminets apareixen en blau. Jo utilitzo el navegador Mozilla Firefox amb diferents plug-ins. Ves no sigui que et falta algun d'aquests complements. D'entrada, el mapa tarda una mica en carregar-se i t´hi apareix una barra horitzontal indicant que està en procès. Espero que ho puguis solucionar. Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Hola! En ciuatanejo i jo aquest cap de setmana vam estar a un camping de Sadernes per intentar anar cap a St Aniol. El camí preciós, vorejant el riu que anava ben ple gràcies a les últimes pluges...no hi vam arribar perquè per aconseguir veure l'ermita i el Salt del Brull haviem de travessar el riu descalços..no sempre va ple..l'aigua fins quasi al genoll la vaig tenir però la barrera psicològica de congelar-me els peus em va impedir continuar..
El camping senzill (masia reconvertida) però d'entorn molt maco i el tracte excelent!! La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Bon dia Iogui,
aquesta excursió de Sant Aniol sempre m’ha interessat fer-la ( és el que diu: els paratges són molt guapos) , però a les ressenyes que trobava em parlaven de fer un tram d’aproximació per pista abans de començar a caminar i aquest tram d’aproximació fer-lo amb l’autocaravana no ho veia clar. Quina excursió o ruta heu fet vosaltres en concret? Està descrita en algun lloc per la xarxa?. Gràcies, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Marce,
aprofito per contestar Jo. De fet ens en vam recordar de Tú una mica mentre estàvem fent el recorregut (pel tema de la geologia) que no vam acabar. La pàgina d´Itinerània no l´he mirada i hi hauré de fer un cop d´ull més endavant. Penso que el millor que pots fer és aparcar l´AC al cantó del Parking del Camping de Sadernes. S´hi pot estacionar però no pernoctar. I d'allí, xino xano, vas seguint el camí fins a Sant Aniol d´Aguja. Vaig escanejar els prospectes que ens van donar al camping per si hi estàs interessat. Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
No t´hem pogut respondre abans per què vam sortir pel pont de la constitució i ja els dies abans estàvem de preparatius.
Veig que l'arxiu en pdf no es pot penjar. Bé aprofito que tinc un servei gratuït per penjar arxius per si d´aquí te'l vols baixar. S´ha de clickar aquí: Pdf ruta Sant Aniol d´Aguja Salutacions, David i Glòria Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
Hola marce, t'ha contestat el meu marit
Suposo que el tram d'aproximació que et recomanaven és el camí que surt del camping de Sadernes, que condueix a diversos parkings, on sí hi aparquen els cotxes i furgos...vam a estar a punt de seguir amb la ac, però jo al menys hagués suat la gota!! No val la pena, pista, amb no gaire bon estat i moolt estreta. Des del principi tot el camí ja és maco per fer-lo caminant. Al restaurant del camping-masia reconvertida, ens van donar una bona explicació (i un bon esmorzar :-) ) del camí, molt amables. Salutacions Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Bona nit!
Moltes gràcies Iogui i Ciuatanejo. Aquesta sortida sempre que anàvem per la Garrotxa me la mirava de reüll i la desestimava perquè semblava complicada per anar amb autocaravana. Ara ja sé que no I si no em deixen pernoctar a Sadernes, ho sento per ells. Si necessitem pernoctar mirarem de fer-ho a Montagut, o a Tortellà, o a Sant Jaume de Llierca o a Castellfollit....i de pas hi dedicarem la nostra despesa turística ( comerç local, restaurants, oferta cultural,etc...) Salutacions i gràcies pel pdf amb la ruta, ja el tinc guardat Salut!! Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|