• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia

Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 10 mesos #44427

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
M'ha arribat avui aquesta notícia que pot ser interessant per als amants del senderisme.

A la Garrotxa Itinerànnia compta amb més de 700 km de camins senyalitzats, des de l’Alta Garrotxa a la Vall d’Hostoles, des del Collsacabra a Besalú. Camins tradicionals, antics camins ramaders, camins de missa... A través del portal Turisme Garrotxa pots utilitzar una eina per traçar la teva ruta a través de la xarxa de senders Itinerànnia, i aconseguir la longitud del camí, el temps de recorregut, l'alçada mínima i màxima, la distància en baixada, en pla i en pujada, el perfil... tota aquesta informació a punt per imprimir o per passar-te al teu GPS.

Després de fer la ruta has trobat que hi faltava algun senyal? Algun arbre tallava el camí? Aquesta eina també et servirà per informar-nos de totes les incidències relacionades amb la xarxa de camins Itinerànnia.

Itinerànnia és la xarxa de més de 2.500 km de senders senyalitzats que s’ha creat al Ripollès, a la Garrotxa i a l’Alt Empordà: del Pirineu a la Mediterrània. Pots recórrer vells camins històrics, veuràs l’alta muntanya, ermites romàniques, volcans adormits, pobles medievals, aiguamolls litorals...

Itinerannia
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 10 mesos #44430

Hola Nouespai
No visualitzo res, només a dalt de tot on posa "tria la teva ruta" i abaix on diu "Deparatament de la Generalitat" al mitg no hi ha rés

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 10 mesos #44433

Moltíssimes gràcies Nouespai, una eina molt útil, encara que no fem gaires caminades. Ara ja no podrem posar més excuses!

Jofranc, a mi si que se m´ha obert tot. Al mig m'hi apareix un mapa de la zona i els caminets apareixen en blau. Jo utilitzo el navegador Mozilla Firefox amb diferents plug-ins. Ves no sigui que et falta algun d'aquests complements. D'entrada, el mapa tarda una mica en carregar-se i t´hi apareix una barra horitzontal indicant que està en procès. Espero que ho puguis solucionar.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 7 mesos #45021

Hola! En ciuatanejo i jo aquest cap de setmana vam estar a un camping de Sadernes per intentar anar cap a St Aniol. El camí preciós, vorejant el riu que anava ben ple gràcies a les últimes pluges...no hi vam arribar perquè per aconseguir veure l'ermita i el Salt del Brull haviem de travessar el riu descalços..no sempre va ple..l'aigua fins quasi al genoll la vaig tenir però la barrera psicològica de congelar-me els peus em va impedir continuar.. :( A la primavera hi torno..o aviat amb els pals que em vaig deixar.. ;-)

El camping senzill (masia reconvertida) però d'entorn molt maco i el tracte excelent!!
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 7 mesos #45025

Bon dia Iogui,
aquesta excursió de Sant Aniol sempre m’ha interessat fer-la ( és el que diu: els paratges són molt guapos) , però a les ressenyes que trobava em parlaven de fer un tram d’aproximació per pista abans de començar a caminar i aquest tram d’aproximació fer-lo amb l’autocaravana no ho veia clar.
Quina excursió o ruta heu fet vosaltres en concret? Està descrita en algun lloc per la xarxa?.
Gràcies,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 7 mesos #45042

Marce,
aprofito per contestar Jo. De fet ens en vam recordar de Tú una mica mentre estàvem fent el recorregut (pel tema de la geologia) que no vam acabar.
La pàgina d´Itinerània no l´he mirada i hi hauré de fer un cop d´ull més endavant.
Penso que el millor que pots fer és aparcar l´AC al cantó del Parking del Camping de Sadernes. S´hi pot estacionar però no pernoctar. I d'allí, xino xano, vas seguint el camí fins a Sant Aniol d´Aguja.
Vaig escanejar els prospectes que ens van donar al camping per si hi estàs interessat.

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 7 mesos #45043

No t´hem pogut respondre abans per què vam sortir pel pont de la constitució i ja els dies abans estàvem de preparatius.
Veig que l'arxiu en pdf no es pot penjar.
Bé aprofito que tinc un servei gratuït per penjar arxius per si d´aquí te'l vols baixar.
S´ha de clickar aquí:
Pdf ruta Sant Aniol d´Aguja [/url]
Salutacions,
David i Glòria

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 7 mesos #45050

Hola marce, t'ha contestat el meu marit :)

Suposo que el tram d'aproximació que et recomanaven és el camí que surt del camping de Sadernes, que condueix a diversos parkings, on sí hi aparquen els cotxes i furgos...vam a estar a punt de seguir amb la ac, però jo al menys hagués suat la gota!! No val la pena, pista, amb no gaire bon estat i moolt estreta. Des del principi tot el camí ja és maco per fer-lo caminant.

Al restaurant del camping-masia reconvertida, ens van donar una bona explicació (i un bon esmorzar :-) ) del camí, molt amables.

Salutacions

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Planificar rutes de cap de setmana. Itinerànnia fa 8 anys 6 mesos #45072

Bona nit!
Moltes gràcies Iogui i Ciuatanejo. Aquesta sortida sempre que anàvem per la Garrotxa me la mirava de reüll i la desestimava perquè semblava complicada per anar amb autocaravana. Ara ja sé que no ;-) .
I si no em deixen pernoctar a Sadernes, ho sento per ells. Si necessitem pernoctar mirarem de fer-ho a Montagut, o a Tortellà, o a Sant Jaume de Llierca o a Castellfollit....i de pas hi dedicarem la nostra despesa turística ( comerç local, restaurants, oferta cultural,etc...) :diablo: .
Salutacions i gràcies pel pdf amb la ruta, ja el tinc guardat
Salut!!
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.