• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON

LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 6 anys 11 mesos #45665

Estimades companys i companys,
Aquesta setmana passada vam decidir passar-la a les comarques de Girona, concretament al Ripollès i a la Garrotxa. Vam veure que hi havia un càmping prou xulo, ben situat, i que, a més, tenia camping xec: el Camping Vall de Camprodon.
Així que em vaig posar en contacte amb ells per correu electrònic. Em van dir que entre setmana (de dilluns a dijous) el bar i la botiga estaven tancats, i que tancaven els lavabos principals i deixaven obert un altre amb dutxa. Nosaltres no fem molta vida al càmping. Només demanem tranquil·litat i WC en condicions.

Doncs bé arribem al càmping i ens situem. Els WC dels quals disposem és el de discapacitats (brut, sense netejar, pudor, i amb una estufeta d'aquestes de dues resistències). Vaja, dutxa exprés per adults i nul·la per als xiquets. Però la sorpresa no acaba aquí. Quan es fa de nit, no hi ha un trist fanalet encès. Hem d'anar al WC brut i fred amb una llanterna, xafant bassals (plou) i embrutant-nos de fang. Per buscar aigua, igual. Vaja, com quan anava jo temps era temps a fer acampada lliure amb els meus pares.

Al dia següent anem a comunicar aquests fets a Recepció i,... oh, nova sorpresa: no hi haurà ningú fins divendres. Aquest dia ja vam poder parlar amb algú, qui ens digué que "per una família no anaven a deixar els lavabos oberts (per cert, uns bons lavabos, calents i nets) ni els llums encesos. A més em va insinuar que "clar, anem amb camping xec"

Jo poques vegades m'he sentit tan denigrat i menystingut. Crec que es van portar de manera indigna i poc humana. Si una empresa vol obrir entre setmana, és per donat servei: si no, que obrin els caps de setmana i prou.

He fet la pertinent reclamació a consum. I hi he fet amb consciència campista, perquè ningú més li passi el mateix.

Per cert, les comarques gironines, precioses. Hi tornarem, però no a aquest càmping.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per elpenyo.

Re: LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 6 anys 11 mesos #45667

Potser el que hauries de fer és posar una queixa directament a “Campingcheque” exposant les deficiències del càmping.

www.campingcheque.es/contact_139.php

Crec que valdrà més una amonestació d’ells que la queixa d’un particular.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 6 anys 11 mesos #45680

Crec que a mès a mès de fer la reclamació a consum i a campingcheque, hagués estat bé el demanar en el càmping el full de reclamacions

Last edit: per mar-mar.

Re: LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 6 anys 11 mesos #45682

Ja vaig emplenar el full de reclamacions del càmping, però ara he de lliurar la meua còpia a consum, no?
Avui faré la reclamació a campingcheque.
Gràcies.

Re: LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 6 anys 10 mesos #45858

Que se sab de la reclamació?

Re:LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 5 mesos 6 dies #51301

Bones
Nosaltres tenim pensat pujar el pont de la castanyada a Camprodon i havíem mirat el càmping. Sabeu si segueix essent tan desastre com expliqueu o han canviat a millor?
Gràcies!!

Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk

Re:LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 5 mesos 5 dies #51302

Nosaltres varen anar fa uns 4 anys a una quedada va estar be, era temporada baixa pero hi havia força gent
De totes maneres pots marxar si no t’agrada nosaltres vam anar pel pilar al parking de mas ventós hi havia forces companys pero també tens l’àrea de Sant Joan de les abadeses i Ripoll, també pots dormir a vallter i si vols el mateix càmping te places de pernocta a 20€ amb aigua i llum
A mes tens molt proper el Vallespir amb poblets molt macos
Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: miquelarmen

Re:LA MEUA EXPERIÈNCIA AL CAMPING VALL DE CAMPRODON fa 4 mesos 1 setmana #51342

Bones!
Al final vàrem passar 4 dies pel pont de tots sants. La veritat es que vàrem estar molt bé.

Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

mar-mar en 2 dies (29.03), nanan en 10 dies (06.04), Patufet en 11 dies (07.04), Scoop en 24 dies (20.04), EvaV en 30 dies (26.04), masi en 34 dies (30.04), cargoler en 40 dies (06.05), Tiramillas en 43 dies (09.05), Pau en 47 dies (13.05), Neus en 51 dies (17.05)

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.