• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Suïssa 2012

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46144

Mil gràcies, Carlos. Sempre precís i amb informació tan útil.

No obstant, si hi anem, crec que ho farem a l'inrevés: L'auto aparcada a Suïssa i en ferry (sense l'auto) aniríem i tornaríem a Meersburg.
Ara per ara, però, ho tinc tot una mica "potes enlaire".
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46165

Eva, que difícil és triar ...

Totes les zones son boniques i en totes elles hi han un mon de coses per veure.

Personalment, una de les ciutats suïsses que més m’ha agradat, a sigut Lucerna

www.myswitzerland.com/es/lucerna.html
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46182

Precisament em fa il.lusió passar una setmana voltant el llac de Luzerna, pujant al Pilatus, el Rigi Kulm, el Titlis.

I he estat dubtant de si havíem de passar per la ciutat, per Luzern, o no.

Així doncs, sí que hi hauríem de passar?

A part de veure el Kapellbrücke, tinc anotat anar a veure el museu suís del transport i en concret el Swissarena: http://www.3dmotion.ch/php/viewpano.php?c=269&p=1435&template=verkehrshaus_p&res=high&L=en&bg=efefef

I no massa lluny, el taller de vidre Glasi Hergiswil: http://www.glasi.ch/index.php?id=2&L=1
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46185

Luzern, vam estar és una ciutat gran on vam poder aparcar sortint i proper al llac.

El casc antic és molt maco, i la vista de la foto també.
Al final ja saps, es qüestió de temps i descartes :(...

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46186

Luzern té més números, ja que el seu llac és un dels principals objectius, o sigui que ens deixarem seduïr :laugh:

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46187

Hola:

A nosaltres Lucerna també ens va agradar. NO vam pujar al Pilatus per el mal temps que feia aquell día.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46189

Gràcies, Loli, això del temps és una loteria ...espero poder combinar les pujades a les muntanyes amb altres atraccions més tipus museu o fàbrica de vidre, i fer segons si surt el sol o no.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46190

Acabo de trobar a "favoritos" un enllaç que em vaig guardar i havia oblidat, relatiu a caminades: http://www.wandersite.ch/1tagUebersicht.html

Carlos, se'ns gira feina !!! :laugh:
Sort que tu a casa tens bona traductora.

El que m'agradaria és veure si puc localitzar totes aquestes passejades damunt d'un mapa, em resultaria més fàcil triar les candidates.

Vaig clavar una xinxeta a una passejada que es fa descalç !!! Algú la coneix i l'ha feta ? És aquesta: http://www.wanderland.ch/en/routen_detail.cfm?id=344320

Last edit: per EvaV.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46191

EvaV ha escrit:

Acabo de trobar a "favoritos" un enllaç que em vaig guardar i havia oblidat, relatiu a caminades: http://www.wandersite.ch/1tagUebersicht.html

Carlos, se'ns gira feina !!! :laugh:
Sort que tu a casa tens bona traductora.

El que m'agradaria és veure si puc localitzar totes aquestes passejades damunt d'un mapa, em resultaria més fàcil triar les candidates.

Vaig clavar una xinxeta a una passejada que es fa descalç !!! Algú la coneix i l'ha feta ? És aquesta: http://www.wanderland.ch/en/routen_detail.cfm?id=344320

Eva, gràcies quina trobada més bona, ho he mirat amb l'ajuda de Google Traductor i aquesta la tinc en el rutòmetre: Garganta del Rin - Cauma - Flims , miraré a casa més ja que segur n'hi ha més :)

Last edit: per carlosk75.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46228

Acabo d'afegir algunes xinxetes al mapa que m'encanten:

Als voltants de Pontresina, Mortertasch, Diavolezza i excursió a Munt Pers (excursions veient glaceres).

I en concret, l'excursió de Pontresina a l'Hotel Roseg, per 7 km. de pista on no es permet el tràfic de cotxes, i cal anar-hi en cotxe de cavalls o a peu, travessant la vall Roseg.

L'hotel: http://www.roseg-gletscher.ch/fotogalerie/diverse_de.html

El futlletó sobre els cotxes de cavalls: http://www.pontresina.ch/fileadmin/user_upload/PDF/Pferdekutschen-%20und%20schlitten%20Fahrplan.pdf

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46234

Eva, he vist que potser vagis a l'illa Mainau, crec que amb el que us agrada la fotografia aneu a gaudir, flors i mes flors, l'hivernacle amb les papallones, a dalt el castell amb cafeteria, no deixis de demanar una porció de pastís.

una petita mostra
Adjunts:

Last edit: per mar-mar.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46235

I en concret, l'excursió de Pontresina a l'Hotel Roseg, per 7 km. de pista on no es permet el tràfic de cotxes, i cal anar-hi en cotxe de cavalls o a peu, travessant la vall Roseg.

Eva, no crec que tu deixis perdre

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46236

Gràcies, Maria.
Adjunto el mapa amb les xinxetes que tinc posades ara.

Hi ha 3 grans zones que he considerat.
- El grup de punts de dalt de tot és la zona del llac de Konstanz, les catarates del Rhin, Stein-am-Rhein, St. Gallen, Appenzell
- El grup de baix a l'esquerra el llac de Luzern i una pila de miradors
- El grup de baix a la dreta és la zona dels Grisons

Ara per ara, i tot i que em sap molt de greu haver de retallar, i encara podem canviar una mica de pensament, em sembla que destinarem gairebé una setmana al llac de Luzern, i gairebé dues setmanes a la zona dels Grisons.

O sigui, que descartaríem la zona de "dalt", on hi ha la illa de Mainau, tot i que conscients que val la pena de veure, per tant ho deixaríem per a un futur viatge (snif !)

Però les fotos que has posat m'han fet tornar-ho a rumiar, cridar en David, fer-lo opinar ...Però és que ens agrada anar a poc a poc (dins del fet que només tenim 3 setmanes), i tenir temps per a gaudir dels llocs, i tot no pot ser.
Adjunts:

Last edit: per EvaV.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46237

Hola Eva
veig que vas preparant unes vacances de les bones, al menys amb la questió de caminades i paisatges.
Doncs nosaltres encara que inicialment teniem clar que els Dolomites ens cridaben una altre vegada, ens estas possant la mel a la boca amb els Grisons Suissos, tot i que ja no recordaba gairebé res i que només tenim 7 dies posiblement anire buscan informacio d'aquesta part desconeguda de Suissa
Salutacions

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46238

Joan, m'alegra tornar-te a llegir per aquí.

Jo hauria donat per fet que un any vau estar als Grisons, però per la teva resposta crec que no, oi?

La zona dels Grisons, pel que fa a caminades i paisatges de muntanya, efectivament promet !

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46243

Eva, crec que en el vostre cas, si has de deixar una part fas be de deixar la zona del llac Konstanz.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46245

Eva, com ho fas per posar els marcadors i guardar-los ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46251

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46252

Neus, mentres contesta prova d'aquesta manera, es com ho faig jo.
Estarem a la espera de que diu la Eva, que es la que en sap de veritat

Cuando abres el google map, te aparece a la derecha el mapa y a la izquierda unos botones que pone "Como llegar" y "Mis sitios", debajo otros que pone "Todas", "Mapas", etc, y debajo otro en rojo que dice "Crear Mapa". Pues haces click aqui.

Se abre otra ventana, donde puedes poner el nombre del mapa, descripción y si quieres que sea publico o privado.

Cuando pongas el nombre del mapa ya veras que un poquito más arriba de esto han aparecido dos botones, "Listo" y "Guardar", sera donde tendremos que clicar cada vez que queramos salir del mapa.

Ahora ya sólo tienes que añadir los puntos ¿Como?. Pues muy facil, buscar el lugar que te interesa, por ejemplo "Barcelona", pones el nombre de Barcelona en la casilla de google, y cuando te aparece el pincho, te pones encima de el y le das con el boton izquierdo del ratón, y te aparece un menú, en este caso la opción que nos interesa es "guardar en", hacemos clic y debajo aparece otras opciones que dice "¿En que mapa desea guardar esta ubicación?. Cuando tienes un sólo mapa, pues te aparece ese, pero si tienes más, tienes que desplegar. Una vez has elegido mapa, haces click en el boton guardar.

Veras que un poquito más arriba aparece una ventana que dice que el lugar se ha guardado correctamente en el mapa.

Ahora nos vamos al boton "Mis sitios" que se encuentra en la parte izquierda de la pantalla, y te parecera el nombre de tu mapa. Haces click sobre el y ya lo tienes allí, cada vez que entres en google map con tu cuenta estará allí.

Ahora puedes hacer click sobre donde pone tu pincho Barcelona, y en el mapa aparece la ubicación, abriendo un cuadro para que puedas poner más datos sobre el lugar, fijate al lado de donde pone Barcelona, en el cuadro que se ha abierto, aparece el pincho que te ha salido, eso tambien se puede cambiar. Haz un click sobre el pincho y se abre una ventana con muchos iconos, ahora elige el que mejor se adapte al lugar que has elegido, de esa manera te es más facil cuando organizas una ruta identificar cada sitio.

Cuando has elegido el icono, hace click sobre el, se cierra esa ventana, volviendo a aparecer la de las caracteristicas. Ahora ya solo tenemos que hacer click en boton aceptar, y se queda guardado, y para salir del mapa, recordar dar al boton guardar, que está en la ventana de la izquierda.

Re: Suïssa 2012 fa 8 anys 1 mes #46253

Hola:

Google map tiene un buscador, allí pones el lugar que te insteresa buscar, cuando lo encuentra, te vuelve a aparecer el mapa con un marcador de color rojo con la letra A, otras veces aparecen muchos marcadores rojos con distintas letras, has de elegir el que te interesa ¿como?.

Hacemos clik con el botn izquierdo del raton sobre la letra A del mapa, aparece un menu, y le das a guardar como. Si ya tienes más chinchetas le dices en el mapa que te interesa, pero si comienzas de cero, le dice guardar en: luego desplegas el menu y eliges ·Guardar mapa nuevo".

En la izquierda te aparece ahora el listado de lmapa nuevo, que se llamara con el mismo nombre del sitio que has buscado.

Ahora haz click en el boton "Edita", veras que puedes cambiar el nombre al mapa, poner descripción, decir si es publico o privado, y luego mas abajo haciendo click en el nombre del sitio que has buscado, te aparece en la zona de mapa una ventana donde puedes poner mas cosas de ese lugar. A lado del titulo aparece unicono con una chincheta, si haces click sobre ella, podrás hasta cambiar el icono y de esta manera tienes un mapa con muchas chintetas con diferentes dibujos para a la hora de verlo te sea mas facil saber que es cada cosa.

No olvides que en la parte izquierda donde tienes todas las chinchetas estan los botones de guardar y listo.

Espero haber sido clara. Pero si tienes más dudas, ya sabes

Aniversaris

Toni-de-Ros en 11 dies (26.07), costalbert en 13 dies (28.07), Lluís García en 20 dies (04.08), ciuatanejo en 21 dies (05.08), IVISANT en 24 dies (08.08), Mont-lleó en 27 dies (11.08), Unalome81 en 39 dies (23.08), JordiJ en 42 dies (26.08), carlos.mataro en 45 dies (29.08), caxisa en 46 dies (30.08)

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.