• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar?

Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 2 setmanes #46632

Hola:

Hem penjat un nou relat en el blog. Aquesta vegada està dedicat a la ruta que vam realitzar el passat pont de desembre per Donosti i les seves costes.

Espero que us agradi i sigui d'ajuda.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 2 setmanes #46634

... Loli, no paras !!!

Esta tarde, después de comer, me lo voy a leer de un tirón :cheer:

Como siempre, muchas gracias por hacernos partícipes de vuestra escapadas.

... Besitos :emoticon_ki
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 2 setmanes #46637

Lofini, gràcies! Segur que em servirà..ahir endreçant papers i propaganda de la fira de Turisme vaig estar una bona estona mirant-me el País Basc!

Neus, i casualment havia imprès fa temps una ruta teva dels pirineus, també....

jeje, o sigui que no vaig endreçar ni llençar res, xino-xano que fa molta calor ;-)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 2 setmanes #46641

Loli, ¿cómo te cunde tanto el tiempo? Viajas y escribes !

Genial, otro relato para la colección, aunque para pocos días lo veo lejos, y para muchos días lo veo cerca, me resulta difícil planificarlo como destino.

Aunque en realidad, tras los muchos viajes que hemos hecho a Burgos, a cuenta de Mateo, más o menos sería eso. O sea que a desperezarse, el destino bien vale la pena.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 2 setmanes #46643

Hola:

Neus: No salimos tanto, lo que pasa es que tenía muchas rutas atrasadas por publicar, y por fin me he puesto las pilas. Antes del agosto publicaré las dos últimas que me quedan.

iogui: El País Vasco siempre es un destino muy agradable. Si vas a visitar la zona, también te recomiendo que leas el relato de Alava, ese lo hicimos hace muchos años en caravana, y tiene algunos sitios interesantes.

Eva: No creas que está tan lejos, a mi también me lo pareció cuando Fidel me lo propuso, pero como ves nos dió tiempo para ver bastantes cosas y eso que era invienrno, que anochece antes.

Saludos

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 2 setmanes #46650

Gracias Lofini, mi idea era San Sebastián y ya pasar al País Vasco francés, pirineos...pero sí que me atrae y era una opción entretenerme más por Euskadi...tengo tu blog en mis favoritos ;-)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 1 setmana #46653

Loli, me encanta el Pais Vasco, y sera un verdadero placer leerte

Re: Nou Relat: Donosti y su costa en ¿Te gusta viajar? fa 8 anys 1 setmana #46654

Hola:

iogui: Si tienes intención de visitar San Sebastian, creo que sería una buena idea visitar Pasai Donibae(la parte antigua), no te llevará más de una mañana corta y bien merece la pena.

María: El placer es mio porque me leeis.

Saludos

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.