• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: camping aprop de llinars del valles

camping aprop de llinars del valles fa 8 anys 2 setmanes #46693

Bones,

Busquen un camping per anar amb els nens per la primera setmana de setembre aprop de llinars, ja que la meva dona treballa al mati i jo entreno al vespre. La intenció es anar amb la ac i fer els viatges amb cotxe. Busquem un camping amb piscina i apropp de la platja per la zona de Canet per proximitat. Algu hem pot ajudar?

Gràcies

Nulaqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: camping aprop de llinars del valles fa 8 anys 2 setmanes #46696

Bones!!! Jo acabo de començar, o sigui que tampoc tinc gaires referencies. Peró jo he estat al Camping Bon Repós , situat entre Calella i Santa Susana. He anat a l'agost fa uns anys i van bastants giris i tenen un zonda de discoteques a prop. Pero més o menys es correcte i s'esta bé.

PD: A Sant Pol de Mar ni ha un altre pero no hi he anat.

Apa Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Lluís García en 1 dia (04.08), ciuatanejo en 2 dies (05.08), IVISANT en 5 dies (08.08), Mont-lleó en 8 dies (11.08), Unalome81 en 20 dies (23.08), JordiJ en 23 dies (26.08), carlos.mataro en 26 dies (29.08), caxisa en 27 dies (30.08), ALIAL en 30 dies (02.09), quasar en 31 dies (03.09)

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.