• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu?

Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu? fa 7 anys 8 mesos #46998

Hola!
En David té cursa el dissabte al matí a Granollers. Voldriem saber si coneixeu algun camping que quedi ben a prop per poder dormir la nit abans. O si sabeu d'alguna àrea de AC.
Una altra pregunta (és que encara som tan "novatos"): a quins llocs es pot parar? Si anem a les ìstes d'atletisme de Granollers, que és on ha d'anar ell i podem estacionar sense problema? Així jo em quedaria allà amb els nens i quan ell acabés la cursa dinariem. A on puc trobar la normativa? Ser que no es poden treure taules, cadires,... però poca cosa més.

Gràcies per endavant!!!!! N'hem d'anar aprenent

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu? fa 7 anys 8 mesos #47000

Fa molt de temps que no passo per Granollers, però a ACPasion parlen d'una benzinera on podeu omplir d'aigua a Granollers, la del Carrefour, a

Gasolinera Carrefour
Avingua D'europa esquina Camino Ral
Granollers (Barcelona)
Coordenades: N 41.59574º E 2.28469º
N 41° 35' 45.59" E 2° 17' 6.23"

De fet, mirant el mapa: https://maps.google.es/maps?q=N+41%C2%B0+35%27+45.59%22+E+2%C2%B0+17%27+6.23%22&hl=ca&ie=UTF8&ll=41. no sé si aquella zona la trobareu adient per a parar, per exemple el Passeig Fluvial que està a prop: https://maps.google.es/maps?q=N+41%C2%B0+35%27+45.59%22+E+2%C2%B0+17%27+6.23%22&hl=ca&ie=UTF8&ll=41.

Parlo sobre el mapa, en realitat no ho sé. Potser aneu a les pistes d'atletisme i també ho veieu bé. De fet, em sembla que són allà mateix, si són aquestes: https://maps.google.es/maps?q=atletisme&hl=ca&ie=UTF8&ll=41.600967,2.280017&spn=0.002736,0.005681&sl
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu? fa 7 anys 8 mesos #47001

Hola, Si mires els mapes de l´EvaV, jo he dormit just al aparcament de l´altre banda de la ctra. de barcelona amb discrecio cap problema, sino al mateix paseig fluvial o de la ribera tens aparcaments que tocan al parc , es una zona amplia i molt tranquila. Y per cert si tens que esperaramb els nens hi ha una passejada a peu o amb bici per el passeig fluvial.
Salutacions,

Last edit: per KMACU.

Re: Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu? fa 7 anys 8 mesos #47002

Bona tarda ,

per pernoctar penso igual que KMACU: al google earth podràs veure que és el barri esportiu de Granollers, vull dir que fa pinta que deu ser tranquil de nit. Al C/Camp de les Moreres, el de l’estadi, es veu que es pot estacionar ( i pernoctar ) en línia. Encara que si et presentes amb l'autocaravana , o amb cotxe, just abans de la competició segur que et costarà trobar lloc per estacionar a prop de l'estadi.

Pel que fa a àrees d’autocaravanes, no sé d’on vindreu o per on marxareu, però una ullada al mapa d’àrees ( elmonperlafinestra.blogspot.com.es/p/arees-dautocaravanes-catalunya.html ) mostra:

- Si veniu del nord, via C-17: àrea municipal d’autocaravanes de Vic.
- Si veniu de ponent, per la C-25: àrea municipal d'autocaravanes de Navarcles
- Si veniu del SW, via AP-7: Àrea del Vallès , pk 144 de l’AP-7.
- Si veniu del NE, via AP7: Àrea del Montseny, pk 117 de l’AP-7.

Salut i bona escapada!!

PD: els meus fills també fan atletisme, amb el Cornellà Atlètic, però precisament a Granollers jo no he anat mai, quan ha calgut anar sempre li va tocar a la Montse, la meva dona. Que tingueu una bona jornada.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu? fa 7 anys 8 mesos #47003

No hauries de tenir cap problema per dormir aprop de les pistes d'atletisme. De fet jo he vist alguna alla. Quan vens per el carrer de les pistes d'atletisme(camp de les moreres). Al final i ha una rotonda i a ma esquerra i un gran parking de sorra. Potser seria el millor lloc per fer-ho. mes avall trobaras el recinte firal pero a la nit hi va la gent a fer gresca- Alguna vegada tambe al mateix carrer de ñes pistes d'atletieme, al lloc on s'aparca en linia ne vist alguna.

Una añtre opció seria a l'altre costat del riu que hi han aparecamnet del poligon industrial per`o jo faria la primera opció

Que vagi bé el tast de la mitja

Nulaqui

Re: Dormir prop de Granollers i normativa. Ens ajudeu? fa 7 anys 8 mesos #47007

Moltes gràcies a tots i totes!!!
Al final en David no ha pogut anar a córrer per motius físics.
Així doncs ho tindrem en compte per properes vegades.
Aquest cop hem anat a Olot.

fins aviat!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.