• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Port aventura. On aparcar? I dormir?

Port aventura. On aparcar? I dormir? fa 7 anys 5 mesos #47092

Bon dia i bon any!!!!
Aquesta setmana volem anar a Port Aventura i com sempre necessitem una mica d'ajuda. Encara som tan novells! jeje
Sabem que hi ha una àrea per poder pernoctar però hem vist que has de comprar un pack amb les entrades. Nosaltres només hi volem anar un dia i a més tenim entrades pels nens gratuïtes i descomptes d'Estrella Damm per nosaltres. Així que deduim que no podrem anar a l'àrea. Algú ens pot dir un lloc per dormir per la zona? Si és per Reus millor perquè volem anar al Parc de Nadal de Reus.

Una última qüestió. Amb l'AC podem aparcar a Port Aventura fora de l'àrea d'AC? A la zona dels cotxes no hi deu cabre pas?

Gràcies i perdoneu la nostra ignorància ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Port aventura. On aparcar? I dormir? fa 7 anys 5 mesos #47093

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1792
  • Gràcies rebudes: 44
Al costat del Parc hi ha una caserna de Mossos en un carrer amb molt poc trànsit. De fet els carrers que volten al parc de nit no en tenen.
Nosaltres hem dormit a 150 metres dels mossos diverses vegades sense problemes i sense soroll.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Port aventura. On aparcar? I dormir? fa 7 anys 5 mesos #47094

Moltes gràcies!!!!
M'ho he estat mirant i no em lliga una cosa. LA distància entre el Parc de Nadal (Avinguda Bellissens, 40) i la dels Mossos (Alfàbrega, 4) em surt que és de 10 minuts amb cotxe o mitja hora caminant.
De totes maneres no importa que ens haguem de desplaçar. Ho he mirat pel google maps. Veig que al costat del mossos hi ha un petit pàrquing. Vau dormir aqui o a un carrer?

Gràcies!

Re: Port aventura. On aparcar? I dormir? fa 7 anys 5 mesos #47095

Bona Tarda,

Nosaltres hem dormit a Reus un parell de vegades darrera de la piscina del Reuas Ploms, darrera de la Policia Municipal. Zona tranquila, però no recordo l'adreça.

Re: Port aventura. On aparcar? I dormir? fa 7 anys 5 mesos #47096

Tinc aqueta adreça
Pernocta en Reus:

N 41° 9' 28.06" ; E 1° 7' 6.37". Cerca Policia Local. 5 minutos andando centro urbano.

La primera vegada hi havia un parking i la segona estava tancat però varem dormir a un dels carrers, nosaltres anavan a una competició de natació i ens va anar molt bé.

Re: Port aventura. On aparcar? I dormir? fa 7 anys 4 mesos #47100

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1792
  • Gràcies rebudes: 44
nuriaidavid ha escrit:

Moltes gràcies!!!!
M'ho he estat mirant i no em lliga una cosa. LA distància entre el Parc de Nadal (Avinguda Bellissens, 40) i la dels Mossos (Alfàbrega, 4) em surt que és de 10 minuts amb cotxe o mitja hora caminant.
De totes maneres no importa que ens haguem de desplaçar. Ho he mirat pel google maps. Veig que al costat del mossos hi ha un petit pàrquing. Vau dormir aqui o a un carrer?

Gràcies!

Disculpa'm jo et volia dir al costat dels mossos que hi han a tocar de Port Aventura i no de Reus.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Correcitys (03.06), Aramos en 3 dies (06.06), hellinero en 7 dies (10.06), el currante en 9 dies (12.06), merma en 13 dies (16.06), perecompte en 13 dies (16.06), diana en 32 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 40 dies (13.07), Jepi en 40 dies (13.07)

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.