• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Posada en funcionament area de Sitges. fa 13 anys 5 mesos #47233

A 'espera de la construcció de la nova àrea de Sitges habien tancat els serveis de l'antiga.
Després d'enviar una carta autocaravanesucc l'han tornat a posar en funcionament, tenin en compte que a Sitges no hi han prohibicions per les autocaravanes.


F.... C...... L...... 20/1/2013

Regidor de Mobilitat

Plaça de la Vila s/n

08870 Sitges

Senyor,

Conscients de que el seu consistori de fa temps es sensible en donar una bona acollida al turisme en autocaravana, ens dirigim a vostes en nom dels nostres socis., per tal de fer-lis la següent suggerencia.

Estem al corrent de les intencions del seu ajuntament en crear una nova àrea de serveis sanitaris i espai d’estacionament per les autocaravanes, situada en una zona mes cèntrica de la població.

El retràs d’aquesta expectativa a tingut com a consecuencia que quedin sense funcionament els serveis ecològics de l’antiga àrea, tal com la gestió de les aigües dels nostres vehicles.

El nostre club creu convenient que mentres no es posi en funcionament la nova infraestructura , es mantinguin en funcionament els serveis de carrega i descarrega d’aigües de l’anterior área d’autocaravanes.

A l’espera de que tinguin en en compte les nostres suggerències els saludem.

Secció d’autocaravanes



El president.

autocaravanesucc.cat/node/1077

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

    Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • El pantà de Sau +

    ¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Països Baixos +

    Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Port Aventura +

    Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí