|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones,
Remenant per la xarxa he ensopegat amb una pàgina interessant per qui vulgui anar a Islandía, amb molta informació i bona. islandia24.blogspot.com.es/ Amb això, ganes i (dupers).... no problem!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ara mateix estava pensant d'anar aIslandia,peró el primer handicap es que el dia 22 de desembre o el dia 30 de desembre o el 5 de gener m'ha de tocar alguna butlleta a la que jugo.Quan tot això hagi passat miraré aquest bloc que deu esser marevellos.De moment cautela,precaució i estalvi
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Deixa, deixa, què deu fer un fred de nassos, i cal anar en vaixell, i no tenen euros, i com no parlen el nostre idioma no ens entendríem, i són massa rossos, i tenen massa aigua i massa volcans, i deu d'haver fang i t'embrutes...
Uff, no, ni parlar-ne, ( com a mínim fins que to tingui diners per anar ) Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Moltes gràcies Josep Mª !!!
Aquesta informació és molt útil i complerta. Islàndia la tinc anotada en la llista de “destinacions pendents”, però a més de ser molt car anar-hi, no se pas si podré gaudir de tanta natura tenint en compte les meves limitacions de mobilitat Per si escàs algun dia decideixo anar-hi, me la guardo en la llista de preferits. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus!! A Islandia No fa falta baixar del cotxe per disfrutar-la. Ho pots fer tots sobre rodes o patins!!! Si quan varem anar nosaltres la tenim no es feia falta remenar més!!
Jepi, Josep maria!! Que la vida son quatre dies!!!! i com afegia en Jordi LP " i tres son pont" |
|