Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana havíem decidir anar a Olot (només fins diumenge matí, doncs tenim calçotada familiar).
Hem descoberr que hi ha festa: www.olotx2.cat amb ofertws 2x1, música al carrer, etc. Si trobem lloc, l'Elna serà a l'aparcament de Santa Pau o del volcà de Santa Margarida, segurament, les nits de divendres i dissabte. Si algú hi va i vol passar a saludar... Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jo m´haure de conformar amb el relat del teu blog....
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres tenim dinar amb els amics i no podem anar.
Gràcies. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Nosaltres estem liats amb el muntatge de la carrossa del carnaval d´Esplugues, a veure si la propera, gràcies Xavi.
|
|
Bé... doncs música de la bona, i excursioneta al volcà Montsacopa. Molt bé tot (i remat amb calçotada familiar diumenge!
Si teniu curiositat: autocaravanning.blogspot.com Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
Uala, els Messengers !!! I tant, música de la bona, un altre dia ens has d'avisar !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Ostres... no sabia que n'ereu fans, també... va estar molt bé! Era dissabte pel matí, però...
Un altre cop us aviso més explícitament. Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV
|