• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Recomanació: Lee Valley Campsite (Londres, fora de LEZ) fa 10 anys 6 dies #49125

Hola companys!
Per a tots aquells que teniu una AC velleta que no pugui entrar a la zona LEZ (Zona de Baixes Emissions) de Londres, m'he decidit a escriure per recomanar-vos aquest càmping: Lee Valley Campsite. Té servei de bus cada deu minuts cap a una estació de metro que et duu a Londres. De la porta del càmping fins a King's Cross trigàvem una hora. Considerant la mida gegantina d'aquesta metròpoli, és força ràpid l'accés fins al centre. El personal del càmping són molt amables. Hi tornarem de ben segur quan tornem a visitar Londres.
Ah, i no tinc cap comissió ;-)
Salut i kilòmetres!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Recomanació: Lee Valley Campsite (Londres, fora de LEZ) fa 10 anys 1 dia #49128

Molt bona opció (la millor si no podeu entrar a la LEZ). Si hi podeu entrar, una altra bona opció és l'Abbey Wood.

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk

Recomanació: Lee Valley Campsite (Londres, fora de LEZ) fa 10 anys 5 hores #49129

Bones!
Prenc nota dels vostres consells: Encara que Londres (i Anglaterra) no el tinc com a destí immediat dels nostres viatges. Però gràcies, visitar una gran ciutat europea sovint requereix més d'un dia i per tant un bon campament base, como aquests que anoteu. Gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12