• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dues fonts d'inspiració per a les properes escapades per CAT fa 9 anys 10 mesos #49156

Bones!
només això: en els darrers dies he conegut aquestes dues "activitats" que penso ens poden ajudar a l'hora d'identificar destins o etapes d'una escapada de cap de setmana.

La 1a, més immediata, és el fet que aquest cap de setmana el Museu d'Arqueologia de Catalunya promou el 16è Cap de Setmana Ibèric.Tot un seguit d'activitats sobre els ibers realitzades en totes les instal·lacions que té el MAC per CAT, que no són poques.

L'enllaç: www.mac.cat/Rutes/Ruta-dels-Ibers/Cap-de-Setmana-Iberic

La 2a, no tan immediata, que penso pot agradar als malalts de la història i l'art ( com jo :woohoo: ): avui , al 33, comença "Art endins" una sèrie que repassa el nostre patrimoni artístic, Comença a les 22:55 . Jo la veig com una eina per identificar motius per fer una etapa en les nostres escapades, del rotllo: "si passem per Vilanova seria imperdonable no parar i dedicar una estona a contemplar la....".
L'enllaç: www.ccma.cat/tv3/art-endins/programa/

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12