|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola bon dia!
En 15 dies hem d'anar cap a Lleida capital (la meva filla hi juga un partit) i, aprofitant que a la feina tenim pont, havíem pensat d'anar-hi amb l'AC. Em podríeu recomanar algun lloc bonic per aquella zona? Moltes gràcies a tots! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Apart de Lleida ciutat, estany Ivars (ja ho coneixeu, crec), Montrebei.
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
|
Ok. En prenc nota. Enviat des del meu LG-E430 usant Tapatalk |
|
|
A Cervera hi ha una àrea al costat de la caserna dels Mossos, i des d'allà tens a tocar el Castell de Montfalcó. Ens va agradar i es pot pujar amb l'auto fins l'aparcament, que és gran.
www.lasegarra.org/Montfalc%C3%B3-Murallat-186.html Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bones,
les terres de Lleida tenen molta cosa. Al que diuen els companys, jo afegiria: - Lleida: Seu Vella, el seu claustre sembla més propi d'un palau que d'un lloc de recolliment. - Mollerussa: Espai Cultural dels Canals d'Urgell. Centre Interpretació on expliquen l'epopeia de la construcció d'aquesta obra faraònica. - Borges Blanques: Espai Macià, sobre "l'avi". El van visitar fa poc ( juntament amb Cervera i l'Estany d'Ivars i Vila-sana): els detalls de l'escapada . - Balaguer, també mereix una visita. Recordo una visita guiada pel nucli, molt amena. No sé si encara es fa: Turisme de Balaguer I una bona eina per trobar més destins lleidatans, que suposo ja coneixes, però l'apunto per si de cas: Ara Lleida Salut i encert! i bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|