• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49247

Hola a tots!
Aquest estiu tenim pensat anar a Sèrbia. La idea seria agafar un parell de ferries a fi de no conduir gaires km. Barcelona-Roma (BCN-Gènova), creuar Itàlia i agafar un altre ferri a Ancona, per exemple, fins Croàcia. Un cop allà tenim opcions força obertes. La idea seria anar fins a Sèrbia, tot i que de camí visitariem Croàcia.
Algú ha estat a Sèrbia en AC? Idees, llocs, pernoctes... serien molt benvinguts.
Suposo que la mateixa info a Croàcia serà més fàcil de trobar, ja que és un destí més habitual. He sentit dir que la pernocta fora de càmpings a Croàcia és impossible. És cert?
Moltes gràcies!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per enric72.

Re:Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49250

Bona idea això dels ferries... no et puc ajudar però potser em copio la part del ferry per evitar conduir tant

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk

Re:Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49251

Hola Xavi!
Doncs és una bona opció. T'imagines arribar a Croàcia havent conduit només per creuar la bota? Teniu alguna idea semblant, per a l'estiu 17?

Re:Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49252

No hi ha rés clar... potser ni tinc vacances... però hem de conduir poc, la Judit agafa contractures si fem molts kms.

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk

Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49256

Òndia, quin a enveja! Sèrbia!
Jo no tinc experiència en aquesta banda d'Europa. Fa poc volia veure com estava el tema d'àrees a Eslovènia i vaig trobar aquesta web, que segur ja coneixeu, i que pot ajudar a visualitzar el tema autocaravanista per aquella banda:

www.campercontact.com/fr/

I pel tema ferris, jo no he fet servir mai aquest recurs; alguna vegada m'ho he platejat, però sense materialitzar:
- crec que grimaldi feia, fa temps, alguna mena de promoció pels autocaravanistes en la ruta Catalunya-Itàlia
- i quan vaig plantejar-me visitar Finlàndia travessar el Bàltic des d'Alemanya semblava una bona opció, al final , de manera molt conseqüent, vam visitar Romania :laugh: :laugh:

Salut i encert! i sort amb la recerca.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49257

Gràcies a tots! Ja us ho explicaré.... bé anava a dir que ho anotaria al nostre bloc, però encara no he posat el viatge d'aquest estiu 16... :-(

Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49258

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
A nosaltres ens agradaria anar a Croàcia, vam visitar Eslovènia fa uns anys i no ens va donar temps.
Sèrbia...com que per la seva història recent no em crida, més aviat al contrari...però segur que tenen coses boniques. Jo sóc conscient que tinc, amb ells una sèrie de prejudicis.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Estiu 2017 Sèrbia i altres llocs dels Balcans? fa 9 anys 8 mesos #49261

Nosaltres i tenim molt bons amics, allà. Efectivament, res no és blanc o negre.

Enviat des del meu LG-E430 usant Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12