|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia i bon any!
estic planificant una futura visita a Tarragona i tal vegada algun forer em pugui ajudar: coneixeu algun lloc on es pugui estacionar l'autocaravana? En visites anteriors ho he fet en barris perífèrics, a uns 10 min del nucli històric, però he pensat que tal vegada algú conegui algun altre lloc. Salut i encert! i gràcies anticipades!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon any!
Jo sempre he aparcat (i algun cop dormit) a la platja del Miracle. Tens una bona pujada fins al centre, però. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
Gràcies, Xavier_ZixxeR,
prenc nota del consell. Salut i encert!
John Steinbeck
|
|
|
Bon dia!,
sobre aquest tema, estacionar l'autocaravana a Tarragona ciutat, al final vam trobar aquest lloc, a uns 350 m del nucli antic. Es tracta d'un pàrquing de superfície de pagament ( a 0,018€ el min, surt a 1€/h aprox.) , el del Campus de la Universitat Rovira i Virgili. Nosaltres vam entrar pel c. Antoni Rovira i Virgili. En dissabte estava ocupat en un 25%, i com deia a prop del lloc que ens interessava visitar: la Tarraco romana. El lloc: www.google.es/maps/place/Tarragona/@41.1215061,1.2496134,780....1188827!4d1.2444909 I Tarragona, magnífica; digna de ser patrimoni mundial de la Unesco. Salut i encert!
John Steinbeck
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|