Benvingut,
Convidat/da
|
|
Booones! M'agradaria saber llocs on poder marxar a desconectar de la civilització. A la montanya on poder explorar, fer rutes i quan arribi la nit poder acampar i marxar nomes sortir el sol. Que sigui per Catalunya, amb bons paissatges, verd i inmensitat!!! També on poder deixar el coche sense que hi hagi ningun problema. Això seria mes endavant, quan no fassi tan de fred. Seria una sortida de cap de setmana.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Lles, cruzas el pueblo y sigue la carretera hasta Cap de Rec.
El parking esta en 42º 25´49 N 01º 39´58 E. Refugio Cap del Rec y siguiendo la pista forestal de nombre "autopista" :icon_redface: podeis llegar hasta el refugio de Pollineres, donde encontrareis un parking para pernoctar, barbacoas y con una pequeña caminata de 1 hora podeis llegar hasta "els llacs de la Pera" precioso. Nosotros vamos en Autocaravana hasta primer Refu Cap de Rec. Y hemos visto a última hora montar tienda. |
|
Bon dia!
a mi també m'agrada això que dius, Andrea, i quan puc ho practiquem. I a banda de tenir la natura a peu d'autocaravana, hi ha una cosa de la que mai em cansaré: contemplar a la nit, en aquests entorns de mitja o alta muntanya, els cels estrellats, alguna vegada hem vist l'ISS solcar l'espai, de fet sempre deixem la claraboia del saló sense foscurit per deixar que entri la llum de lluna o estrelles. Bé al gra, i basant-me en la meva experiència: una idea general: les estacions d'esquí fora de temporada de neu, a Catalunya o Europa, m'han ofert llocs tranquils de pernocta, per gaudir del paisatge i com a punts d'inici d'excursions/passejades. Exemples: Pla de Beret (Val d'Aran): Rasos de Peguera (Berguedà): una idea particular: al lloc camperista de furgoperfectos tenen un mapa ( www.furgovw.org/mapa_furgoperfecto/ ): , on els forers recullen una infinitat de llocs per pernoctar, fes una ullada perquè segur que trobaràs propostes molt guapes de llocs de pernocta en plena natura. Només una observació: llegeix els comentaris de cada lloc perquè ells acostumen a dur campers, més versàtils que una autocaravana a l'hora de moure's per pistes i boscos. I crec que ja està. Salut i encert! i que tinguis unes bones pernoctes a peu de natura!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|