• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: País Basc/Girona per Any Nou. Idees?

Re:RE: Re:País Basc per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49892

vinya va escriure: Ja passareu ubicació del lloc.
No tinc ni idea dels llocs de Girona. Llocs per visitar?
Salut

LLUÍS DE CANET

Hola! La ubicació del parquing Vayreda:
m.campercontact.com/es/espana/cataluna-08-17-25-43/girona/30...evesa?sitecode=30398
Al nostre blog hi trobaràs les coses que hem fet a Girona les tres o quatre vegades que hi hem anat. Fes servir el buscador i posa "Girona". Espero que et sigui d'ajuda!
Enric

Enviat des del meu PRA-LX1 usant Tapatalk

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:País Basc per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49898

vinya va escriure: Ja passareu ubicació del lloc.
No tinc ni idea dels llocs de Girona. Llocs per visitar?
Salut

LLUÍS DE CANET

Hola Lluís!
Aquesta és la info: www.campercontact.com/es/espana/cataluna-08-17-25-43/girona/...evesa.aspx?fromsso=1
Pel que fa a coses per fer, n'hi ha moltes! Visites a museus, call, una copa a la cava de Jazz Sunset, cinema VOSE, passejades a peu o bici pels voltants: Vall de Sant Daniel fins al castell de Sant Miquel, passejar pel costat del Ter fins arribar al nucli antic de Salt...
Si vols pots mirar el nostre blog on hi ha les coses que hem fet les tres vegades que hi hem estat amb l'auto. Et poso el link ja filtrat amb "Girona" ;-)
casetasobrerodes.blogspot.com.es/search?q=girona

Que us ho passeu bé!
PD: he editat el títol del post i hi he introduït també "Girona"

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Last edit: per enric72.

Re:País Basc/Girona per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49913

Moltes gràcies Enric. Una ciutat que tenim molt propera però no coneixent molt.
Tinc ganes de fer una escapada per poder passeja per els carrers.
Gràcies per compartir.
Salut

LLUÍS DE CANET

Re:RE: Re:País Basc/Girona per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49919

vinya va escriure: Moltes gràcies Enric. Una ciutat que tenim molt propera però no coneixent molt.
Tinc ganes de fer una escapada per poder passeja per els carrers.
Gràcies per compartir.
Salut

LLUÍS DE CANET

Doncs és una ciutat preciosa. Tot el call, fer la volta a la part antiga per dalt la muralla, el pont d'Eiffel, la típica foto del riu Onyar amb les cases de colors, la catedral i església de Sant Fèlix (jo sóc més de veure l'edifici que d'entrar-hi gaire), crêpes per berenar (són per endur) al Crepdequè, crêpes, galettes i fondues per sopar a La Vedette... i no oblidis fer un petó al cul de la Lleona!! ( ca.m.wikipedia.org/wiki/La_Lleona )

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Re:País Basc/Girona per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49920

Ja no tinc excuses. Je.je Decididament un cap de setmana és per Girona. Com sempre dic gràcies per compartir. Tots sumen.
Salut

LLUÍS DE CANET

Re:País Basc/Girona per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49996

Nosaltres ja hem fet nit al Vayreda, està més ple del que esperàvem, però, encara queda lloc.
Hui toca muralla i després ja vorem. Ens agrada anar fent plans sobre la marxa.

Enviat des del meu ZTE BLADE A512 usant Tapatalk

Re:País Basc/Girona per Any Nou. Idees? fa 1 any 7 mesos #49998

Bones!
i que gaudiu de Girona. És un destí que ben mereix un cap de setmana o més per gaudir de tots els seus atractius. Nosaltres segur que aquesta primavera li dedicarem una bona i extensa visita.
Salut i encert! i bona estada gironina.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

JordiJ en 2 dies (26.08), carlos.mataro en 5 dies (29.08), caxisa en 6 dies (30.08), ALIAL en 9 dies (02.09), quasar en 10 dies (03.09), trenkakames en 10 dies (03.09), amr01 en 20 dies (13.09), fotojoma en 25 dies (18.09), socelectric en 32 dies (25.09), Pelicans Voladors en 45 dies (08.10)

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.