|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
No sé si això ja s'ha s'ha fet a totcamping.cat però podríem fer una llista dels nostres blogs de viatges i fixar-lo aquí, en un post, a "Viatges sortides i escapades". Seria una font d'informació molt útil, no trobeu? Suposo que quan tinguem la llista li haurem de dir al webmestre i, si ho considera oportú, fixar el post. Com ho veieu? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per enric72.
|
|
No tinc cap bloc, però tot és posar se. No sé com és fa. Però ja miraré el YouTube je.je.
Crec que pot estar molt bé, nosaltres abans de fer el viatge llegim i preguntem tot el que podem. Tens el meu vot. Gràcies per compartir. Salut LLUÍS DE CANET |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
L'altre dia vaig estar mirant el blog de l'Enric72. Molt ben relatat .
|
|
|
Pots posar un enllaç? Si no per privat. Gràcies Salut LLUÍS DE CANET |
|
|
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
|
Gràcies. Ara el mira Salut LLUÍS DE CANET |
|
|
Seguia un blog molt interessant, pero va quedar parat.
autocaravanning.blogspot.com.es
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya
|
|
|
Ui, em sembla que aquest paio ja sé qui és!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya
|
|
|
Ostres... és el meu Les vacances d'estiu no les acostumo a publicar (sempre les deixava a mitges...) i darrerament fem molt.poques sortides curtes (partits de futbol i volei cada cap de setmana...). A veure si m'hi torno a posar amb la sortida d'ara mateix... Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
|
|
|
Potser seria bona idea posar-ho aquí a totcamping per etapes. Jo demà intentaré començar el relat de l’estiu 2017. Jo els relats es el que mes consulto per preparar sortides i vacances, així que seria interessant per dinamitzar el foro de posar-ho per aquí per poder fer consultes
|
|
|
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Sembla que estigui millor que fa dos anys
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
|
|
|
Hi vau venir per Setmana Santa, oi? Diria que va ser l'any que vam arribar sense neu i ens va caure la gran nevada la primera nit, que va deixar molta gent tirada a la carretera. I després va venir la gran ona de fred... De moment ha nevat un parell de dies, ara estem a -13º C i demà toca nevada a la tarda i nit, sense pujar per sobre zero Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Sí, Setmana Santa. Crec que l'any que dius d'arribar sense neu va ser anterior. Passeu-ho de conya!!! Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
|
|
|
Per fer properes sortides funcionà molt bé lo dels relats.
Gràcies per compartir. Salut LLUÍS DE CANET |
|
|
Aprofitant aquests dies de festa, estic acabant d'escriure el d'aquest estiu. I ja tinc el de Brussel·les :-)
|
|
|
|
Hola companys
Nosaltres també tenim un blog, tot i que les darreres sortides encara no les hem publicat. A veure si ens hi posem. ambautocaravanapelmon.blogspot.com Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
|
vaig a fer una mica el xafarder
|
|
|
Carai quin blog. El viatge de la Bretanya té molt bona pinta per aquest estiu. Ja que estem mirant. LLUÍS DE CANET |
|
|
Som seguidors del vostre blog de fa temps. Estic segur que ens hem copiat alguna sortida
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya, Itineaitor
|
|
|