|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia
Aquestes mini-vacances, com comença a ser tradició (des de només fa un any L'any passat vam fer Olot-Sant Feliu en tres dies, i aquest any farem l'única altra que coneixem al país, la del títol. Comença més enllà, però volem fer des de la frontera (prop d'Horta de Sant Joan) fins el mar. Seran benvinguts consells sobre llocs per dormir, transports, el què sigui. Tinc el park4night, i hem estat algun cop a la Caseta de Fusta, i també tinc una línia de bus que accepta bicis i fa un recorregut que ens pot servir. Però sempre va bé tenir més informació Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Xavi_ZixxeR.
|
|
També tens l'Area de Deltebre, on pots omplir/buidar, pero per pernoctar molt millor la caseta de fusta.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Genial. Suposo que en 3 dies, anant 3, no caldrà, però sempre va bé!
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
Molt bones a tots i totes.
Podries fer una mica de resum quan tornis? Desplaçaments amb la bicicleta i trams. Gràcies LLUÍS DE CANET |
|
|
OK, pensava publicar-ho.
Si us interessa, tinc info de la d'Olot a Sant Feliu de Guixols Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
|
També estaria bé. Per primavera potser una bona opció.
Gràcies LLUÍS DE CANET |
|
|
Hola, per la via verda, sobretot pensa amb els llums de la bici... Els tunels son llargs i foscos...( i molt xulos). Nosaltres vam dormir al camping Terra Alta a Bot. Si vols tambe tenen tarifa nomes pernocta o tambe tarifa canvi aigües.
La ruta des de horta fins a bot es un fals pla en baixada que es fa molt bé. Penseu en portar aigua, ja que a la via verda no hi ha fonts.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya
|
|
|
Gràcies! Horta-Bot no ho coneixem, Bot-Tortosa sí, gràcies pels consells. Coincideixo, per qui hi vagi, en que cal portar bons llums. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
|
Hola!
Si us agrada el bon menjar, no deixeu de visitar Bot a l'època de la Fira del Mondongo (nosltres hi vam anar pel pont de desembre). Cal recuperar forces després de tanta pedalada, hehehe... No deixeu de visitar el Balneari de la Fontcalda, lloc ideal per fer un pícnic. Aquesta és l'entrada del nostre blog on hi trobareu la info: casetasobrerodes.blogspot.com.es/2014/12/pont-de-desembre-pe...via-verda-de-la.html Salut i kilòmetres! |
|
|
Poc abans de la separació de les autopistes de Tarragona o Lleida, m'he c@g@t amb el vent, i hem sortit a la primera sortida i hem tirat cap el nord. Dels pitjors km que he passat conduint (i porto 32 anys fent-ho, els 6 darrers en AC).
O sigui que repetirem la via verda Olot-St. Feliu.... Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|