• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Vacances d'estiu. Quina opció?

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50192

Interesant fil amb moltes idees!!
nosaltres no sabem quans dies tindrem... no creiem que mes de 15 ... i hem mirat destins a prop....i de moment guanya Dolomitas.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50194

Nosaltres tenim algunes ideies, però de moment tot està per decidir:
Països Baixos
Anglaterra i Escòcia
Dolomites
Aniré buscant informació per poder decidir.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50254

Itineaitor va escriure: Nosaltres tenim algunes ideies, però de moment tot està per decidir:
Països Baixos
Anglaterra i Escòcia
Dolomites
Aniré buscant informació per poder decidir.

La combinació Països Baixos + UK és molt interessant. Nosaltres l'hem fet dues vegades. Viatjar per Holanda, que és un país fantàstic per moure-s'hi, i agafar el ferri a Hoeck van Holland fins a Harwich (unes 6 horetes). Un cop allà, pots anar pujant per la costa est d'Anglaterra cap a Escòcia, tot visitant Scarborough, Whitby, El Mur d'Adrià... Buffff UK no te l'acabes mai. Bé, nosaltres amb UK tenim una atracció personal, hehehe.

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50262

A mi aquest any m agradaria anar al Marroc.......aviam si hi podrem anar.

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50265

Enric72, UK ho vam estudiar fa dos anys, però finalment ho vam canviar per Noruega.
Vam veure que Anglaterra i Escòcia eren viatges que potser valia la pena fer per separat, degut a la gran quantitat de coses a veure. Crec que és molt just voler-ho veure tot en 24 dies. Ho tornarem a estudiar amb calma.

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50266

Tiramillas va escriure: A mi aquest any m agradaria anar al Marroc.......aviam si hi podrem anar.

Marroc és un somni pendent, però a l’estiu ho descarto per la calor. Potser una Setmana Santa fem l’escapada.

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50270

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2839
  • Gràcies rebudes: 144
A nosaltres el Regne Unit també ens ha temptat ja 3 estius, hem vist trossos d'Irlanda, Escocia i Gal.les, i encara voldria repetir algun estiu més i veure Cornualla, districte dels llacs, Costwolds, Salisbury i rodalies, etc. A més hi anem, més m'agrada. Però també ens agrada anar als Alps, i solem alternar ambdós destins als estius.

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50320

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
Fa temps que m'agradaria anar a Croàcia, a veure si treballem molt i aquest estiu és possible,
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50363

Nosaltres encara rumiant tb. Estem entre eslovènia i austria per una banda, o alguna una altra opció... no sabem. Estarem atents als vostres consells...
Salut

Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50364

Eslovènia també es la meva opció, pero algú de casa ha llegit el relat de l'Eva de Holanda......

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50372

Seguiré amb atenció ja que fa dos estius volia fer Croàcia i Eslovènia i vaig gastar tot les cuatre setmanes a Croàcia deixant Eslovènia pendent

Enviat des de el mòbil

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50373

Jo crec que Eslovènia es mereix unes vacances per sí sola.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50379

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
El nostre viatge a Croàcia va ser un pèl atípic, ja que hi vam llogar un catamarà una setmana, i la resta de dies vam decidir passar-los als Dolomites i no a Croàcia, ja que les noies disfruten a la platja, però els pares fugim del sol i la calor igual que els peluts.
Això sí, les aigües són precioses. De terra ferma ja veieu que no en puc opinar.

A Eslovènia un any vam estar molt a punt d'anar-hi. Tenia el viatge una mica preparat. Ens interessava sobretot anar als Alps, per tal de conèixer-ne un altre racó. Però de moment ho continuem tenint pendent, primer hem anat a altres zones alpines de més alçada (i més fresca).

Xavi (F), Holanda ens va agradar molt. Em sembla que tots vam disfrutar amb Amsterdam (mèrit, tenint en compte que en David i jo fugim de les grans ciutats), i també ens va agradar la resta del país, amb tanta terra guanyada al mar. Jo encara estic xocada per la imatge de veure màstils de velers enmig d'una gran plana de camps. Òbviament, és degut al sistema de canals amb els que bombegen aigua cap a fora, i que els permet tenir el veler amarrat al pati del darrera de moltes cases. Granges, bicis, cases ben cuidades, ambient de pau...
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50383

Hola EvaV

A Amsterdam ja hi hem estat, de fet la germana de la l'Elena està casada amb un holandès i fa anys vivien allà i ens van fer un tour de 2 dies. La Clara si fem Holanda vol anar a Amsterdam, algún día hi haurem de dedicar.

L'Unic que ens fa una mica de por es que sigui massa ciutats i res de muntanya ( que també ens agrada molt).
Encara guardo alguna esperança d'Eslovenia, peró "per culpa" del teu relat està complicat. Bé la culpa també es meva que li vaig dir a l'Elena on els podia llegir.

Salut

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50387

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
Xavi, jo vaig quedar meravellada de com podia ser que amb tanta densitat de població, la gent visqués tan esponjada a Holanda, amb moltes granges, pobles tranquils, carrils bici també a moltes carreteres fora de les ciutats. No vaig sentir el estrés de les grans ciutats. ´Nosaltres també som de poca ciutat i ens agraden les muntanyes, i contra tot pronòstic vam tornar molt contents del viatge.
Ja em diràs si l'Elena persisteix !!! (jo em queixaria a la culpable, hahaha)

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50397

Tiramillas, tal i com t'han dit a l'estiu a MArroc i fot una calda de nassos, sobretot si va a l'interior. El problema és que la costa no és gens maca.
Pots veure Assilah, o Essaouira, però poc més hi ha a veure si només fas costa.
Nosaltres hi hem anat unes quantes vegades, sobretot en 4x4 i només un parell de copa a l'estiu i no ho recomano, en canvi per setmana santa o a la tardor, es fanràstic.
Llàstima ue les vacances les tenim tots a l'estiu, oi?
Saort!
Salut, Kms i República!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50398

Vaig a buscar aquest relat d'Holanda, ja que és una de les nostres opcions.....tot i que em temo, que si el llegim ja serà l'única opció.....hahaha
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50401

Gràcies Kabretes.. nosaltres hi anirem les primeres setmanes de Maig....es molt bona època...crec.

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50407

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional

Kabretes va escriure: Vaig a buscar aquest relat d'Holanda, ja que és una de les nostres opcions.....tot i que em temo, que si el llegim ja serà l'única opció.....hahaha

Hi ha tants destins per visitar !!! Però Holanda us agradaria segur !
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 2 anys 1 mes #50411

per descomptat que es bona època,
no se si coneixeu el desert, pero paga la pena visitar-lo
de Marraqueix avall tot és preciós, i cap amunt també, vaja, que tot és preciós
no cal dedicar ni un dia a Casablanaca ni Rabat, la resta siii
sort i bon viatge

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

Bitxitos en 18 dies (14.03), Trainival en 18 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 19 dies (15.03), l´hospicamp en 22 dies (18.03), mesquiu en 25 dies (21.03), MARI-73 en 30 dies (26.03), mar-mar en 33 dies (29.03), nanan en 41 dies (06.04), Patufet en 42 dies (07.04), Scoop en 55 dies (20.04)

Alguns viatges

• Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.