• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Vacances d'estiu. Quina opció?

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49937

Molt bones, ja estem pensant amb les vacances d'estiu. Podries donar la teva opinió? Quin seria el lloc on si o si tenim que anar o visitar?
Totes les opcions són bones.
La opció de Galicia la tenim en la llista. Però tampoc sabem quines són les parades obligatòries.
Per ara el continent africà no el tenim com opció (més endavant potser si)
Els primers 15 dies de juliol són aproximadament els de vacances.
On??????????je.je Gràcies a tots i totes.

Salut

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49938

Ostres, vacances ja......era un tema que pensava proposar, però més endavant.

Nosaltres aquest any que tenim auto propia (ja era hora) tenim 3 possibles destinacions. Selva Negra, Holanda/Belgica o Eslovenia.

A veure per on es decanta la cosa.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49941

Molt bones, almenys així tenim el cap ocupat. Je.je.
Selva Negre, també la tenim rondant per el cap.

Amb la aguda de tots espero que podem escollir el lloc idoni.

P.D. felicitats per la autocaravana. Disfruta tan com pugueu.

Salut

LLUÍS DE CANET

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49942

Bones!
Vinya: si tenies previst Galícia (eps! que pot estar bé) has pensat en el nord de Portugal? si fa no fa és la mateixa distància però un altre país, cultura, llengua, etc....i una gastronomia molt bona i generosa.

XaviF: jo aniria a Eslovenia , que encara no la conec :-D . Bé, amb 15 dies jo buscaria un destí proper , a no més d'un dia de distància...llavors la Selva Negra, i si vas amb canalla planteja't una parada en Europa Park, a l'anada o tornada.

Jo encara estic donant voltes a l'estiu de 2018...l'any passat vaig sospesar Dinamarca, ja veurem.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49943

Dinamarca també em crida, la varen travesear fa anys per anar a Noruega. El poc que varem veure ens va agradar.

Jo a l,estiu faig 4 setmanes i la meva dona 3. Quan ens plantegem anar lluny surto una la primera setmana amb els nens (ella treballa) i després puja ella amb avió.

Aquest es el nostre primer any amb auto pròpia i suposo que no tenir que estar tant pendents de les dates de sortida i tornada ho farà tot mes relaxat.

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49944

Jo sense dubtar-ho Croàcia abans que es posi mes cara Eslovènia també està
Ho seguiré per veure que puc triar jo

Enviat des de el mòbil

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49947

Nosaltres habitualment alternem un estiu alpí amb un d'atlàntic. Suïssa o Austria versus Escòcia o ...Holanda. Tornats de les Lofoten faré sondeig familiar: colls alpins versus Cornualla

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49951

Nosaltres l'estiu passat vam fer un combinat AC/tren, vam sortir de casa fins a Innsbruck, aqui al camping vam deixar la auto 4 dies al camping i vam agafar un tren fins a Viena, 3 nits d' hotel i despres tornar a Innsbruck i continuar viagte, cada vegada m'agrada conduir menys

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49953

Caram, Manel, on dius que cal signar ?

Jo sembla que he venut colls alpins, visitant les valls formatgeres de l'Abondance, Beaufort i companyia, els passos que quan anem a esquiar són tancats (Galibier, etc), fent la concessió d'anar a Montecarlo

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49955

Montecarlo? En tren des de Niça, espero... perquè allà no sé si hi cap l'auto :D

Nosaltres encara no ens hi hem posat. L'estiu passat parlàvem de la Selva Negra, però al final per una cursa de bicis una mica fora del normal, a Londres, vam anar a Anglaterra. Per tant seria una opció per aquest proper estiu... tenim 17 dies (dues setmanes més el cap de setmana).

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49957

Montecarlo esta difícil per la pernocta, per passar el dia no hi ha problema. Tenen un Parking subterrani a la zona de l'estadi de futbol i vas caminant a tot arreu. Es tot molt petit i amb un dia es veu de sobres. Jo hi vaig dos-tres cops l'any, pero sempre amb la furgo, que no hi ha problemes per dormir en ella.

De fet esta prohibit aparcar a tot monaco, hi ha una explicació a l'entrada del país, quasi ningú el llegeix i després et trobes amb la gendarmerie que es gasta una mala ostia.

Re:Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49960

Pensava en el parking soterrani. I hauré de buscar dogbuddy

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49962

Nosaltres tampoc ens hi hem posat.
Aquest any serà diferent, ja que els nostres coompanys de vacances s'han vengut l'ac i per tant haurem de decidir solets......
Però destins no ens en falten, ens falta temps......
L'estiu del 2016 vam fer tota la volta a la península Ibèrica, sortint cap al sud, cap andalusia, vam entrar a portugal per huelva, i vam fer tot el litoral portuguès fins a galícia, i seguint per la costa fins Bilbao, i d'àllà cap a casa.

La veritat és que ens va agradar motl, Andalusia molt guapo i molt barat, pe`ro molta calor. Portugal preciós, i també força bé de preu, i galicia preciós, tot i que va ser l'estiu dels incendis a tant a Portugal coma a Galicia.

En poc més de 3 setmanes vam fer 3-4 càmpings..

Eslovenia és preció, ens va agradar molt, és com Suïssa en petit, Croàcia també molt guapo pe`ro molta gent, i similar a la costa brava, grècia ens va agradar molt també.

Un dels destins que tenim en ment és el sud de noruega i suècia, amb 3 setmanes que podem fer, no volem mirar més amunt, ja que son molts kms.

Sïssa ho vem intentar un any, pe`ro després de 4 dies de pluja vem tocar el dos fins a Txèquia, allà fàia sol....

En f, que no se què farem aquest 2018, segur que hi donarem voltes, ja que ens encanta parlar-ne i parlar-ne i al final fer quelcom diferent...hahahhahaha

Apali, que aquest 2018 us porti molts i bons destins.!!!
Salut, Kms i República!!!

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49969

Home, sense cap mena de dubtes... Anglaterra, Gal·les i, aquest any, Irlanda. Els que aneu per Anglaterra no deixeu de visitar la "Costa Juràsica". Abans d'anar-hi, us recomano la lectura de la novel·la "Criatures fantàstiques" de la Tracy Chevalier, ambientada allà. :-)
Bona ruta!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, vinya

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49971

El sud de Noruega es sens dubte el millor que hem fet nosaltres amb auto. En el nostre cas, com que la llogaven, la varem agafar a Hamburg, varem creuar Dinamarca fins al nord on varem agafar un ferry que durant la nit ens va deixar a Bergen. Varem estalviar molts kms.Desde casa potser es fa pesat si no es disposa de dies suficients.

Re:RE: Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49972

enric72 va escriure: Home, sense cap mena de dubtes... Anglaterra, Gal·les i, aquest any, Irlanda. Els que aneu per Anglaterra no deixeu de visitar la "Costa Juràsica". Abans d'anar-hi, us recomano la lectura de la novel·la "Criatures fantàstiques" de la Tracy Chevalier, ambientada allà. :-)
Bona ruta!

Donc fe. Jo vaig seguir aquest consell, i va ser molt xulo visitar els escanaris del llibre, i buscar (i trobar!) fòssils a Lyme Regis. Hi ha un CL (Certified Location, granja amb espai per acampar) bastant a prop, si us feu del Caravaning Club, o com es digui ara, que ha canviat de nom.

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72, vinya

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49978

Hola a tothom
Nosaltres estem pensant en Dinamarca a l'agost ,així que ja tinc feina a uscar informacio
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya, XaviF

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 2 setmanes #49983

xaica, et recomano aquest relat de la Neus, bona part del qual transcorre per terres daneses: www.totcamping.cat/forum/calaix-de-sastre-general/47294-lapo...t?limitstart=0#47423

Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 1 setmana #49995

Moltes gràcies

D'aquí segur que en trec molta informació !!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV, vinya

Re:RE: Vacances d'estiu. Quina opció? fa 10 mesos 6 dies #50123

Xavi_ZixxeR va escriure:

enric72 va escriure: Home, sense cap mena de dubtes... Anglaterra, Gal·les i, aquest any, Irlanda. Els que aneu per Anglaterra no deixeu de visitar la "Costa Juràsica". Abans d'anar-hi, us recomano la lectura de la novel·la "Criatures fantàstiques" de la Tracy Chevalier, ambientada allà. :-)
Bona ruta!

Donc fe. Jo vaig seguir aquest consell, i va ser molt xulo visitar els escanaris del llibre, i buscar (i trobar!) fòssils a Lyme Regis. Hi ha un CL (Certified Location, granja amb espai per acampar) bastant a prop, si us feu del Caravaning Club, o com es digui ara, que ha canviat de nom.

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Ostres! no ho sabia, que hi haguéssiu anat! Celebro que us agradés! Nosaltres vam fer servir l'aparcament un pub de la xarxa Britstops i vam dormir-hi de meravella, a banda de la cerveseta que vam beure allà, cosa que també us recomano ;-)

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

avisuso en 8 dies (24.11), Gebra en 11 dies (27.11)

Alguns viatges

• Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.