|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Voldria compartir amb vosaltres una idea que ja fa temps que tenim: viatjar en autocaravana o camper al Japó. Evidentment hi aniríem en avió i allà la llogaríem. Fa cosa d'un any vaig llegir un relat d'uns jubilats anglesos que van fer-ho (www.themotorhomediaries.co.uk/japan-2014.html) i resultaven curioses moltes coses de les que explicaven. Recordo que deien que era molt còmode, segur i recomanable pernoctar a les àrees de l'autopista. Estaven molt ben preparades, amb serveis, vigilades... us imagineu??? Buscant el blog aquest, he trobat aquest vídeo d'una fira d'autos japonesa. Miniautocaravanes on hi poden dormir 4!!! (ignoro si 4 persones petitones o grans Aquí hi ha el link al vehicle que van llogar allà: www.themotorhomediaries.co.uk/our-vehicle.html |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per enric72.
|
|
Japó es un dels nostres viatges somiats pendents, però sense autocaravana
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs tant de bo puguis fer realitat el somni. Jo recordo haver vist les autocaravanes japoneses en alguna web i si que són compactes, tot el contrari de les americanes.
Salut!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72
|
|
|
El meu somni és Nova Zelanda. Hi ha però, dos inconvenients:
- Quan podem agafar vacances, allà és hivern. - L’altre us el podeu imaginar €€€€ Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
|
M´agraden tots dos detins!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Una temporada vam estar mirant autocaravanes americanes de segona mà, i no ens en sabíem avenir de les dimensions dels bitxos !
Els americans que venen a Europa busquen autocaravanes petites, els fan por les dimensions dels nostres carrers, aparcaments, etc. I ens feia gràcia imaginar amb quins ulls veuria un americà una autocaravana japonesa. I vice-versa !!! A mi també m'agradaria molt visitar Japó, no sé si amb o sense autocaravana. Les grans ciutats sense, això segur. Pel que fa a Nova Zelanda, hi vam estar un agost ja fa molts anys (era l'any 96 !!!) . Ens va encantar. No recordo que fos especialment complicat pel fet de ser hivern. Al nord de la illa del nord el clima era molt benigne, i al sud ens va semblar correcte de fred, tenint en compte que sempre busquem destins fresquets. No vam pas trobar les nevades a la carretera que després vaig veure al relat d'en Jota. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Bones,
sobre el Japó, la setmana passada en parlaven a la premsa. No sé si ja ho vau veure: www.ara.cat/suplements/diumenge/Japo-passeig-Del-roig-blanc_0_1942605728.html Japó per nosaltres encara no ens ha temptat, i menys en autocaravana; deu ser molt guapo, com Nova Zelanda o Islàndia; amb una riquesa natural incomparable. M'ho apunto., que mai se sap Salut i encert! o millor dit: 健康と成功! (google translate dixit)
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|