• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Àrea a Carcassone

Àrea a Carcassone fa 6 mesos 3 setmanes #51370

Bones!
Tenim pensat anar oel pont a Carcassone. Hem vist que el càmping al desembre està tancat. Però hi ha una zona d'AC que funciona.
La coneixeu? Què tal està per passar-hi 4 dies?
Moltes gràcies!!

Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Àrea a Carcassone fa 6 mesos 3 setmanes #51371

Està força be desde allà podreu anar a peu al marche de noel en una mitja hora mes o menys narbonne també està maco per aquestes dates

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: miquelarmen

Àrea a Carcassone fa 6 mesos 3 setmanes #51380

Nosaltres vàrem estar a Carcassonne entre Nadal i Cap d'Any de l'any passat, però no a l'àrea. Per tant no et puc dir com està.
Vàrem aparcar l'AC a uns aparcament al costat del riu i just davant un parc que hi ha, a tocar del pont vell. Després ens vàrem adonar que estava referenciat al "park4night".
Un lloc força tranquil de circulació i amb unes vistes a la ciutat antiga difícils de millorar. Des de la finestra de l'AC veiem tota la Cité Médiévale, i a la nit il·luminada és fantàstica.
Si t'interessa puc passar-te l'ubicació.

Salut!!

Re:Àrea a Carcassone fa 6 mesos 2 setmanes #51382

Moltes gràcies pels vostres comentaris.

Si em pots passar la ubicació perfecte que ho mirarem.

Moltes gràcies!!

Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk

Re:Àrea a Carcassone fa 6 mesos 2 setmanes #51383

Bon dia,

Nosaltres hi hem estat alguns cops i mai hem dormit a l'area, tens una bona passejada fins al centre del poble i crec recordar que era força cara.

Un cop vam dormir en un parking que hi ha al costat del riu, però no sempre està obert, com a m´nim un cop el vam trobar tancat.
goo.gl/maps/2vb7bHiihWt

Les altres dues vegades hem dormit en una petit aparacament que hi ha al costs del pont vell, que suposo que és on diu el jordimt, aquí tens l'ubicació.
goo.gl/maps/RJXTP7tARA42

apali, bon viatge!!! i abrigueu-vos que fot fred allà dalt!!
Salut, Kms i República!!!

Re:Àrea a Carcassone fa 6 mesos 2 setmanes #51385

Bones,
On vaig aparcar jo l’any passat va ser aquí...
Marcador
a prop de Quai Bellevue, 11000 Carcassonne, França
goo.gl/maps/msFqzLNR2c52

Hi ha molts aparcament en bateria, però em quedava l’AC amb una mica massa d’inclinació (a gust meu) i varem aparcar a l’altre banda del carrer on ja és sense bateria.
Casualitat o no, no varem tenir cap problema els tres dies que hi estarem.

Kabretes, aquest és a l’altre banda del pont vell. Per cert, quan anàvem a peu cap a la Citee, veiem l’aparcament que dius i també imaginem que molt bé.

Salut !!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana en 15 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 23 dies (13.07), Jepi en 23 dies (13.07), Toni-de-Ros en 36 dies (26.07), costalbert en 38 dies (28.07), Lluís García en 45 dies (04.08), ciuatanejo en 46 dies (05.08), IVISANT en 49 dies (08.08), Mont-lleó en 52 dies (11.08)

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.