• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Sobre les guies de viatges Rough Guides

Sobre les guies de viatges Rough Guides fa 4 setmanes 20 hores #51450

Bon dia!
algú ha consumit alguna guia d'aquesta editorial de guies de viatges?
Estic veient, per internet, que tenen una col·lecció força amplia de guies de viatges i com no la conec voldria saber si algun forer o forera les ha utilitzat, a veure què en pensa.

Salut i encert! i ja direu!.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sobre les guies de viatges Rough Guides fa 4 setmanes 16 hores #51451

Hola, Marce,

Són les meves guies de capçalera des del 2007.

Espesses i amb molta lletra, n’he tret bons consells (com el Half Pass a Suissa el 2008, trampes per a turistes, petites joies a visitar...)

M’agrada perquè es mullen.
D’altres guies són una enumeració políticament correcta de llocs, sense entonació ni preferències.
Aquestes són subjectives, i per sort la seva subjectivitat encaixa amb la meva.

Impagables les seccions amb el resum dels principals punts destacats, tant de la guia completa, com de cada capítol. I els requadres amb suggeriments.

De fet, edito per afegir que m’he baixat una Rough Guide de Bretanya a la tauleta !

Sent from my iPad using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Last edit: per EvaV.

Sobre les guies de viatges Rough Guides fa 3 setmanes 6 dies #51456

Hola, i oK.
prenc nota, i de cara al proper viatge miraré si es troba dins del catàleg de Rough Guides, i la provaré.

Salut i encert! I gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Sabaterra en 6 dies (29.01), Damia i Carme en 11 dies (03.02), mire en 11 dies (03.02), BIGMYCH en 13 dies (05.02), clara en 13 dies (05.02), nouespai en 14 dies (06.02), raboga en 25 dies (17.02), Bitxitos en 50 dies (14.03), Trainival en 50 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 51 dies (15.03)

Alguns viatges

• El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.