|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia!
algú ha consumit alguna guia d'aquesta editorial de guies de viatges? Estic veient, per internet, que tenen una col·lecció força amplia de guies de viatges i com no la conec voldria saber si algun forer o forera les ha utilitzat, a veure què en pensa. Salut i encert! i ja direu!.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, Marce,
Són les meves guies de capçalera des del 2007. Espesses i amb molta lletra, n’he tret bons consells (com el Half Pass a Suissa el 2008, trampes per a turistes, petites joies a visitar...) M’agrada perquè es mullen. D’altres guies són una enumeració políticament correcta de llocs, sense entonació ni preferències. Aquestes són subjectives, i per sort la seva subjectivitat encaixa amb la meva. Impagables les seccions amb el resum dels principals punts destacats, tant de la guia completa, com de cada capítol. I els requadres amb suggeriments. De fet, edito per afegir que m’he baixat una Rough Guide de Bretanya a la tauleta ! Sent from my iPad using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Hola, i oK.
prenc nota, i de cara al proper viatge miraré si es troba dins del catàleg de Rough Guides, i la provaré. Salut i encert! I gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |